1Ιαπωνία

Μετά το συγκλονιστικό φινάλε στο Hockenheim, με τον Rene Rast να στέφεται πρωταθλητής στην πρώτη του χρονιά στο DTM, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού “ανταποδίδει” την “επίσκεψη” των Ιαπώνων του Super GT στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς, και, στις 11 Νοεμβρίου θα ταξιδέψει στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου για τον τελευταίο γύρο πρωταθλήματος στην πίστα του Motegi. ΒΜW, Mercedes και Audi θα δώσουν το “παρών” με ένα αυτοκίνητο η καθεμιά και θα πραγματοποιήσουν γύρους επίδειξης μπροστά στο ιαπωνικό κοινό. Oι Loic Duval (Audi), Augusto Farfus (BMW) και Maro Engel (Mercedes) θα είναι οι τρεις οδηγοί, και μαζί με τους οδηγούς των Lexus, Honda, Nissan, θα δώσουν μια μικρή γεύση του πώς θα μπορούσε να είναι ένα (παγκόσμιο) πρωτάθλημα υπό τους κανονισμούς της Class One από το 2019 και μετά.

Duval και Farfus θα επιστρέψουν σε γνώριμα μέρη για αυτούς, καθώς και οι δύο αγωνίστηκαν κατά το παρελθόν στο πρωτάθλημα του Super GT. O Γάλλος νικητής του Le Mans και πρωταθλητής του WEC είχε συμμετάσχει σε 57 αγώνες κατά την εφταετία 2006-2012, είδε πέντε φορές πρώτος την καρό σημαία τερματισμού και εξασφάλισε έξι pole positions. Μάλιστα, το 2010, κατέκτησε το πρωτάθλημα μαζί με τον Takashi Kogure, αγωνιζόμενος για την ομάδα της Weider Honda Racing.

Τα αυτοκίνητα είναι το ίδιο θεαματικά με αυτά του DTM και βλέποντάς τα και τα πέντε μαζί στην πίστα ήταν απλά εντυπωσιακό. Ως πρώην πρωταθλητής του Super GT, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος που θα επιστρέψω στην Ιαπωνία με ένα αυτοκίνητο του DTM.

Από την άλλη, ο Farfus αγωνίστηκε δύο φορές στο Super GT στην κατηγορία GT300, με BMW Z4 GT3 και Μ6 GT3, με την καλύτερη θέση να είναι αυτή της τρίτης το 2014 στη Suzuka. Στο Motegi θα οδηγήσει την M4 DTM του Tom Blomqvist.

Για μένα, αποτελεί τιμή που θα παρουσιάσω μπροστά στους Ιάπωνες φιλάθλους την BMW M4 DTM. Αγωνίστηκα φέτος στον αγώνα των 1.000 χλμ της Suzuka και η ατμόσφαιρα ήταν απλά φανταστική! Πιστεύω ότι τα αυτοκίνητα του DTM θα είναι καλοδεχούμενα στην Ιαπωνία.

O τρίτος της παρέας, Maro Engel, θα ταξιδέψει για πρώτη φορά στη χώρα των samurai και θα οδηγήσει το δικό του αυτοκίνητο για το 2017 με το οποίο φέτος κατέκτησε την παρθενική νίκη του στο DTM.

Είναι το πρώτο μου ταξίδι στην Ιαπωνία και είμαι πολύ περίεργος για την ανταπόκριση του ιαπωνικού κοινού στη Mercedes και εννοείται για τον αγώνα.

2Rene Rast, το νέο Αστέρι του DTM

Αφήνουμε, προς το παρόν τα μελλούμενα στο Motegi, και ας γυρίσουμε στο δραματικό τελευταίο γύρο πρωταθλήματος. Πρόσωπο της χρονιάς δικαίως θεωρείται ο rookie Rene Rast που κατάφερε να κατακτήσει τον τίτλο, δικαιώνοντας απόλυτα σε όσους τον είχαν πιστέψει στην αρχή της χρονιάς, και, με τη σταθερή επίδοσή του κατά τη διάρκεια του 2017, αλλά βεβαίως και τις τρεις νίκες του, κατάφερε κάτι μοναδικό, εκτός εννοείται από την κατάκτηση του πρωταθλήματος: να γίνει ο πρώτος πρωτοεμφανιζόμενος μετά τον Nicola Larini και την “Μιλανέζα” του που έφτασε στην κορυφή, επίδοση που κρατούσε 24 ολόκληρα χρόνια.

Ο Γερμανός οδηγός από το Minden κατάφερε να (υπερ)καλύψει τη διαφορά των 21 βαθμών από τον Mattias Ekström και, σε συνδυασμό με την άσχημη επίδοση του Σουηδού στους δύο τελευταίους αγώνες (11ος και 80ς), κατάφερε να βάλει τέλος στα όνειρα του πολύπειρου οδηγού για τον κατάκτηση του τρίτου τίτλου, που ίσως θα σήμαινε και την (πανηγυρική) απόσυρση του 39-χρονου από το DTM. O Rast έκανε το χρέος του, τερμάτισε έκτος και δεύτερος αντίστοιχα και κατέκτησε τον τίτλο συγκεντρώνοντας 179 βαθμούς, έναντι 176 του Ekström, 173 του Green και 167 του Rockenfeller.

Όταν πέρασα την γραμμή του τερματισμού, δεν ήξερα αν ήμουν πρωταθλητής. Ξαφνικά, κάποιος φώναξε από την ενδοεπικοινωνία και αμέσως έβαλα τα κλάματα. Δεν μπορώ να περιγράψω το συναίσθημα. Θα μου πάρει μέρες, εβδομάδες, δεν ξέρω, πρώτα θα αφήσω να καταλαγιάσουν τα πράγματα. Σίγουρα μπορώ να πω ότι ήταν μία από τις καλύτερες μέρες της καριέρας μου!

  • manowar

    Αντε να δουμε

  • ”σιγουρα ηταν μια απο τις καλυτερες στιγμες της καριερας μου”
    δηλαδη τι θα μπορουσε να ειναι καλυτερο απο το να παρεις στο ντεμπουτο σου το πρωταθλημα της μεγαλυτερης κατηγοριας που εχεις τρεξει ως τωρα ???? :-P

  • Mika

    Να πω την αμαρτια μου, ηθελα να το παρει ο Ekstrom…Αλλα πολυ γκαντεμης στο τελος ρε παιδι μου..