Αρχές δεκαετίας του ’80, οι Ιάπωνες κατασκευαστές ετοιμάζονται για το μεγάλο “τσουνάμι” που γέννησε το φανατικό κοινό που έχουν σήμερα. Αυτοκίνητα που όσο περνάει ο καιρός ανεβαίνουν στην εκτίμηση του κόσμου γιατί προσφέρουν αυτό που λείπει σήμερα από την αυτοκίνηση, ποιότητα κατασκευής, μηχανικής αρτιότητα και πίσω κίνηση.

Τα Toyota AE86, Mazda RX-7, Datsun 280ZX, Toyota Celica XX, πατούσαν σε στα Advan HF Type D, τα ελαστικά που λανσαρίστηκαν το 1981 από την Yokohama για την αφρόκρεμα της τοπικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα προαναφερθέντα μοντέλα πλέον είναι κλασσικά και το ενδιαφέρον γι’αυτά είναι αρκετά μεγάλο, ειδικά από λάτρεις του ιστορικού αυτοκινήτου. Το πρόβλημα όμως είναι πως αυτά φορούσαν ζάντες 13, 14 άντε το πολύ 15 ιντσών και πλέον σε αυτές τις διαστάσεις είναι πολύ δύσκολο να βρεις ποιοτικά ελαστικά επιδόσεων, αφού πλέον όλοι οι κατασκευαστές ακόμη και στα χαμηλά segments εξοπλίζουν τα αυτοκίνητα με πολύ μεγάλους τροχούς.

Το κενό στην αγορά ήρθε να καλύψει με τον καλύτερο τρόπο η Yokohama αφού η λύση που έχουν πλέον οι ιδιοκτήτες αυτών των οχημάτων είναι η απολύτως period correct, λεπτομέρεια που για τους φίλους του ιστορικού οχήματος παίζει σημαίνοντα ρόλο. Εγώ να αναφέρω πως κυδαίνω την Yokohama που τιμά την ιστορία της και να επισημάνω πως το καλό με το να έχεις ίδια διάσταση μπρος-πίσω σε ένα πισωκίνητο, συμφέρει στο να τα αλλάζεις μεταξύ τους αφού ο πειρασμός της πλαγιολίσθησης είναι γλυκός.