Στις αρχές Ιανουαρίου, η Ford παρουσίασε το facelift της αμερικάνικης έκδοσης της Mustang, και οι παραδόσεις του αυτοκινήτου ξεκίνησαν μόλις την προηγούμενη εβδομάδα. Η Μπλε Οβάλ ανακοινώνει επίσημα ότι το βάρος του αυτοκινήτου στη βασική έκδοση με τον 5,0-λιτρο κινητήρα αγγίζει τα 1.680 κιλά, με τον βελτιωτικό οίκο Late Model Restoration να παίρνει μια στα χέρια του, η οποία διαθέτει το προαιρετικό Performance Package, μαζί με το 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Θέλοντας να δει το ακριβές βάρος του αυτοκινήτου, πήγε σε μια πλάστιγγα, και αυτή έδειξε 1.751 κιλά, με πλήρες ρεζερβουάρ.


Το νούμερο είναι κοντά σε αυτό που ζυγίσαμε και εμείς στο αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε πριν ένα χρόνο, με την ανανεωμένη Mustang GT να φορά τον 5,0-λιτρο V8 κινητήρα απόδοσης 460 ίππων με 569 Nm ροπής, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό και θύρα έγχυσης καυσίμου, που τον καθιστούν πιο οικονομικό και ταυτόχρονα πιο δυνατό, με τον λόγο συμπίεσης να αυξάνεται από τα 11:1 στα 12:1.

Επίσης διαθέτει υψηλότερο όριο περιστροφής, καθώς θα “κοφτιάζει” στις 7.500 σ.α.λ., όταν το σημερινό μοντέλο αγγίζει τα “κόκκινα” στις 7.000 σ.α.λ., ενώ ο flat-plane crank V8 του Shelby GT350 έχει όριο στις 8.250 σ.α.λ.

Εκτός των μηχανικών βελτιώσεων αυτός θα συνδυάζεται και με ένα νέο 10-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που θα αντικαταστήσει το 6-τάχυτο αυτόματο, και θα προσφέρει ταχύτερες αλλαγές και απόκριση στις εντολές του γκαζιού. Το χειροκίνητο 6-τάχυτο κιβώτιο της GT έκδοσης έχει αναβαθμιστεί, και πλέον διαθέτει διπλόδισκο συμπλέκτη και βολάν διπλής μάζας.

Ο οίκος Late Model Restoration έκανε και δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου, με την ιπποδύναμη που έβγαλε στους τροχούς να είναι 415,65 και 537 Nm ροπής. Ακόμα, το μέτρησε στο 400άρι, το οποίο το ολοκληρώνει σε 12 δευτ. με ταχύτητα εξόδου 188,2 χλμ./ώρα.

  • SAMURAI-66

    Αλητικο αλογακι που χλιμιντριζει αγρια ενω παραμενει εκπληκτικα ομορφο και ποθητο απο καθε γνωστη!