Αν και στην θεωρία τα δύο μοντέλα είναι άμεσοι ανταγωνιστές, η πράξη είναι κάπως διαφορετική. Το σίγουρο, όμως, είναι ότι οι Κορεάτες με την πρώτη τους προσπάθεια για ένα μικρομεσαίο hothatch “μπήκαν στα βαθιά”, και έδειξε ότι ξέρουν να κολυμπούν, κάτι που φάνηκε από το παρακάτω video (επέλεξε τους αγγλικούς υπότιτλους).

Το i30 N διαθέτει τον 2,0-λιτρο T-GDI turbo κινητήρα, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, και με το Performance Package αποδίδει 275 άλογα με 353 Nm ροπής. Κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα, φοράει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό και εξάτμιση με σύστημα βαλβίδων, ενώ η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 250 χλμ/ώρα.

Από την άλλη, το Civic Type R φορά έναν 2,0-λιτρο τετρακύλινδρο turbo κινητήρα, απόδοσης 320 ίππων και 400 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς, και για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτερόλεπτα, με την τελική να φτάνει μέχρι τα 272 χλμ/ώρα.

  • SAMURAI-66

    Στα βαθια διπλα στον τιτανα type r εχει δυσκολη δουλεια το hyundai που στεκεται ομως αξιοπρεπως…μονο που χτυπαει στα ανωτεροτητας που προσφερει ο ιαπωνας!

    • mother1russia

      Που εχει κλικ ανωτεροτητας ο ιαπωνας για τα προβληματα μεταδοσης στο civic λες??? i30 ανωτερο σε ολα τα επιπεδα

    • charris

      Εντάξει το διαβάσαμε κ αυτό….!!!

    • Pandal
  • marko polo

    Ο παρουσιαστής του συγκριτικού πρέπει να το γυαλίζει το πόμολο,να το κανελωνει το ρυζόγαλο….

  • gv

    ενταξει το χοντα ειναι πιο ελκυστικο αλλα το χιουνται αξιζει περισσοτερο λογω και της τιμης του..
    γενικα ευχομαι να παει καλα στις πωλησεις γιατι πρεπει να επιβραβευσουμε τους κορεατες που εβγαλαν ενα τοσο καλο αυτοκινητο με τη πρωτη και σε νορμαλ τιμη..

    • JohnnyXP64

      συμφωνω σε οτι λες εκτος απο την φραση “το χοντα ειναι πιο ελκυστικο”.. 8-0 με την καμια ομως! ειναι το ποιο ασχημο hatchback ever made και το ποιο hardcore track. ακομα και το focus εχει επιλογες για στυλ οδηγησης! δεν πας καθε μερα πιτα στην πιστα και σε δρομους γαματους!.-

    • tabasco

      Απο οσο γνωριζω εχει και το civic προγράμματα οδήγησης.Οι άνθρωποι της Honda πρόσθεσαν ακόμα ένα πρόγραμμα οδήγησης, με την ονομασία Comfort και προφανή προσανατολισμό. Η αποτελεσματικότητά του ακόμα και σε λιθόστρωτα κομμάτια δρόμου είναι σχεδόν απίστευτη (Drive.gr).

  • Smartass

    Oφείλω να παραδεχθώ ότι είχα λάθος εικόνα για τα γερμανά αλλά ολόσωστη
    για τα εγκάθετα ψευδώνυμα.
    Το γερμανό ήταν ερεθισμένο πριν καλά καλά τα καβαλήσει.
    We΄ve built a small slalom track there and i am quite excited (0:56)
    Ομολογεί “Both of them a great cars on their own way (3:51)”
    Προς τιμήν του αναγνωρίζει την ανωτερότητα των εξ ανατολών hot hatch.
    Είμαι σίγουρος ότι είχε απανωτούς οργασμούς όταν τα οδηγούσε!! :D

  • Mika

    Πολυ μικρο συγκριτικο για να βγαλεις συμπερασματα..
    Μπηκα στην εκθεση στο i30N κι ομολογω το βρηκα πολυ καλο..Αν εχει σωστη τιμη, μπορει να παει καλα σε πωλησεις, ακομα και στο σκορποχωρι μας….
    Το ΤypeR ειναι πιο outrageous κι αυτο σιγουρα αρεσει σε καποια μεριδα ανθρωπων, οποτε θα εχει το δικο του φανατικο κοινο…
    Το i30N δειχνει πιο καθημερινο, χωρις αυτο να ειναι απαραιτητα κακο…

  • Nομίζω ότι το i30N είναι πιο σωστά κατασκευασμένο και με μια ματιά πιο ουσιαστική από ό,τι το type$.

    Στα ρηβιούζ που είδα, λένε ότι έχει καλύτερο κιβώτιο, το πιο σωστό στα χοτ χατς, που δεν χάνει αλλαγές, δε θα βάλεις πέμπτη αντί για τρίτη. δε ζεσταίνεται, ο συμπλέκτης είναι ενισχυμένος για εκκινήσεις. Τα σωθικά σε μοτέρ, ανάρτηση είναι ενισχυμένα για χρήση σε πίστα. Το μοτέρ είναι τιουναρισμένο στα 280 και κατασκευασμένο ώστε να αντέχει σε συνεχή κυνηγητά στην πίστα, και τις υψηλές θερμοκρασίες. στοχευμένη αξιοπιστία επι της ουσίας όχι μόνο εξ’ονόματος. Εϊναι όντως παιδί του Άλμπερ Μπήρμαν που έφτιαξε την 1M Coupe. Το ιντερκούλερ είναι σε οτοκρος διάταξη, σε κλίση για καλύτερη απόδοση και αξιοπιστία, η performance έκδοση έχει LSD φτιαγμένο in house από τη χιουντάι το οποίο ρυθμίζεται μέσω αισθητήρων, eLSD που το έφτιαξαν οι ίδιοι!(δεν το παράγγειλαν από αλλού όπως συνηθίζεται), τα φρένα είναι in house! Μελετημένα αποκλειστικά για το N και για συνεχή χρήση σε πίστα, δεν γίνονται τσίχλες στους τρεις γύρους. Έχει πέσει μελέτη και μεράκι σε αυτό το προϊόν, δε βγήκε βιαστικά, δεν πουλάει νούμερα μόνο και μόνο για εντυπωσιασμό. Στοχευμένο, ειδικό, αξιόπιστο. Νομίζω ότι είναι το χοτ χατς που πρέπει κάποια/ος να κοιτάξει πρώτο. Στη Γερμανία τα first edition έγιναν καπνός, έχουν πάθει πλάκα με το πράμα.

    Να και εδώ ένα τσεχικό review και ένα με το mat watson απέναντι σε μεταχείρο 3 MPS

    https://youtu.be/mPVSCuZvaYk

    έχει αγγλικούς υπότιτλους

    https://youtu.be/t8Jm8okC4Ck