Η μοναδική ομάδα με το power unit της Honda το 2018 θα είναι η Toro Rosso. Οι Ιταλοί ήθελαν να γίνουν πιο ανεξάρτητοι και να ανέβουν επίπεδο, προκειμένου να κερδίσουν θέσεις στο grid, γι’ αυτό και προτίμησαν τη λύση της Honda, παρόλο που από το 2015 το ιαπωνικό power unit είναι το πιο αδύναμο και αναξιόπιστο του αθλήματος.
Προκειμένου να μειώσουν το χάσμα, οι μηχανικοί της Honda άλλαξαν διάταξη στον RA617H, διαχωρίζοντας το turbo, όπως ακριβώς έκανε και η Mercedes από το 2014, μόνο που το αποτέλεσμα είναι πολύ διαφορετικό, καθώς οι δύο κινητήρες βρίσκονται στα δύο άκρα. Η διάταξη αυτή δεν είναι ό,τι καλύτερο για τους μηχανικούς της Toro Rosso, οι οποίοι θα πρέπει να διαμορφώσουν κατάλληλα τα εσωτερικά της STR13, ώστε να ενσωματώσουν το νέο power unit, όπως λέει και ο James Key.
Οι κινητήρες είναι εντελώς διαφορετικοί. Είναι ένας πολύ καλά πακεταρισμένος κινητήρας, αλλά όλο το power unit έχει διαφορετική αρχιτεκτονική. Δεν μπορεί να μπει στον ίδιο χώρο. Θα πρέπει να γίνει αρκετή δουλειά στην διάταξη του αυτοκινήτου για να το προσαρμόσουμε στον κινητήρα.
Προσπαθούμε να μείνουμε στον κανόνα που λέει ότι, αν ένα μονοθέσιο βρίσκεται ήδη σε διαδικασία ανάπτυξης για αρκετό καιρό, δεν προκαλείς μεγάλη αναταραχή σε κάποιον τομέα, όπως για παράδειγμα η αεροδυναμική, οπότε δεν ξεκινάμε από το μηδέν σε πολλούς τομείς. Προσαρμόζουμε το μονοθέσιο κάτω από το «δέρμα» όσο καλύτερα μπορούμε. Κι αυτό οδηγεί σε μια πολύ διαφορετική προσέγγιση στον σχεδιασμό του σασί, τον τρόπο που λειτουργεί το κιβώτιο και όλα αυτά. Έχουμε μεταφέρει τα concepts που αναπτύξαμε από το φετινό μονοθέσιο.
Κάτι ακόμα που πρέπει να αλλάξει είναι το κιβώτιο, το οποίο προέρχεται από την Red Bull, έτσι θα πρέπει να μικρύνει σε μέγεθος, με μερικά διαφορετικά στοιχεία.
Η διάταξή του και ο σχεδιασμός του θα είναι διαφορετικά γι’ αυτόν τον κινητήρα, συγκριτικά με ό,τι είχαμε φέτος. Το concept είναι ίδιο, αλλά η αρχιτεκτονική είναι διαφορετική. Κάποια εσωτερικά στοιχεία θα μεταφερθούν, κάποια θα αλλάξουν, κάποια θα προσαρμοστούν. Διαφορετικά, θα είναι πολύ κοντά σε αυτό που είχαμε.
Αυτό που ενοχλεί τον Τεχνικό Διευθυντή της Toro Rosso είναι η γνώμη του κόσμου για την ομάδα του. Ο Key λέει πως πολλά γίνονται αποκλειστικά από τους μηχανικούς του, ενώ μόνο ελάχιστα εξαρτήματα έχουν την υπογραφή της Red Bull.
Γίνονται πολλά περισσότερα από την STR απ’ ό,τι πιστεύει ο κόσμος. Ο κόσμος δεν ξέρει την STR, είναι πραγματικά απογοητευτικό. Παρόλο που προκαλεί αίσθηση το γεγονός ότι συνεργαζόμαστε με την RBR όπου μπορούμε, έχουμε το δικό μας αεροδυναμικό τμήμα στο Bicester, με τη δική μας αεροδυναμική σήραγγα, κι αυτό είναι εντελώς ανεξάρτητο, διότι πρέπει να είναι νόμιμο.
Ολόκληρος ο σχεδιασμός του μονοθεσίου γίνεται στη Faenza. Οπότε, ένα μικρό μόνο κομμάτι έρχεται από την RBR, που είναι το κιβώτιο, το οποίο έχει σχεδιαστεί από κοινού, καθώς υπάρχουν πράγματα που χρειαζόμαστε ειδικότερα εμείς.