Προς τα τέλη του 2018 η Land Rover θα παρουσιάσει τη νέα γενιά του Defender και η βρετανική εταιρία έχει προτιμήσει να μην παρουσιάσει κάποιο πρωτότυπο του, προκειμένου να διαφυλάξει τον σχεδιασμό του από τις κινέζικες κόπιες.

Το αυτοκίνητο έχει κωδική ονομασία L663, με την Land Rover να έχει θέσει ως στόχο να πουλά 100.000 νέα Defender ετησίως, 5 φορές περισσότερα από όσα πουλούσε η προηγούμενη γενιά, προκειμένου το μοντέλο να γίνει οικονομικά βιώσιμο.

Σύμφωνα με τον Gerry McGovern, επικεφαλής του σχεδιαστικού τμήματος της Land Rover, ο σχεδιασμός του νέου Defender έχει ολοκληρωθεί και είναι μοντέρνος, έχοντας ελάχιστα ρετρό στοιχεία, κάτι που θα διχάσει το κοινό.

Το νέο Defender θα διαθέτει καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες και για να συμβεί αυτό, θα εξοπλίζεται με μια σειρά από τεχνολογίες, που θα είναι πιο προηγμένες από αυτές του νέου Discovery. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει κατά μήκος τοποθετημένο τον κινητήρα, θα έχει το ίδιο μεταξόνιο με το απερχόμενο μοντέλο, αλλά θα είναι πιο συμπαγής σε διαστάσεις, ώστε να εξασφαλιστεί με τον τρόπο αυτό η ευελιξία του.

Με τις δοκιμές να έχουν ήδη ξεκινήσει, το νέο Defender θα κάνει εκτενή χρήση αλουμινίου, με την εμφάνιση του να έχει αποφασιστεί και σύμφωνα με τον επικεφαλής της Jaguar Land Rover, Dr. Ralf Speth, θα είναι φανταστική. Το νέο Defender θα μοιράζεται αρκετά μέρη του με άλλα αυτοκίνητα της Land Rover έτσι ώστε να μειωθεί όσο γίνεται το κόστος έρευνας και ανάπτυξης. Θα βασίζεται στην αλουμινένια monocoque πλατφόρμα D7u του νέου Discovery, θα έχει ανεξάρτητη ανάρτηση και θα φορά Ingenium κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια.

Το νέο Defender θα κυκλοφορήσει στην αγορά εντός του 2019 και δεν θα έχει κάποια “συγγένεια” με τα Discovery Sport και Evoque, ενώ θα προσφέρεται με τουλάχιστον δύο διαφορετικά μήκους μεταξόνια και σε πέντε διαφορετικά στυλ αμαξώματος.