Η 8C Competizione είναι αναμφίβολα μια από τις ομορφότερες Alfa Romeo που έχουν κατασκευαστεί, και κατ’επέκταση από τις πιο σαγηνευτικές κατασκευές στην ιστορία της αυτοκίνησης. Σχεδιάστηκε από τον τότε επικεφαλής του Centro Stile Alfa Romeo, Wolfgang Egger, με τον Γερμανό να έχει σήμερα την αντίστοιχη θέση στην Audi.

Κυκλοφόρησε από το 2007 μέχρι το 2010, και συνολικά κατασκευάστηκαν 500 coupe και άλλες 500 Spider, παρότι η εταιρία είχε λάβει 1.400 παραγγελίες.

Η έκδοση παραγωγής είναι σχεδόν απαράλλαχτη σε σχέση με το concept που παρουσιάστηκε το 2003, με τις μόνες διαφορές να εμφανίζονται στο πίσω μέρος. Το αυτοκίνητο προσφερόταν σε τέσσερα χρώματα, το κόκκινο (Alfa Red), το μαύρο, το κίτρινο (Pearl Yellow) και ένα ειδικό κόκκινο (Special Red Red), ενώ οι πελάτες μπορούσαν να το παραγγείλουν στο χρώμα της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένων των χρωμάτων της Maserati.

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από carbon, κατασκευασμένο από την ATR Group, με το πλαίσιο να είναι μια τροποποιημένη πλατφόρμα της Maserati, που κατασκευάστηκε από την ιταλική εταιρεία ITCA Produzione. Η τελική συναρμολόγηση γινόταν στο εργοστάσιο της Maserati στην Modena, της Ιταλία.

Μηχανικά, ο κινητήρας προερχόταν επίσης από την Maserati (4200, GranTurismo) και ήταν ένας ατμοσφαιρικός 4,7-λίτρων V8, που είχε συναρμολογηθεί από την Ferrari, ενώ διέθετε υγρό κάρτερ. Η απόδοση του έφτανε τα 450 άλογα, στις 7.000 σ.α.λ., με την μέγιστη ροπή να φτάνει τα 480 Nm στις 4.750 σ.α.λ., με το 80% να εμφανίζεται στις 2.500 σ.α.λ., ενώ ο κόφτης ήταν στις 7.600 σ.α.λ. Ο κινητήρας διέθετε μεταβλητές βαλβίδες εισαγωγής χρονισμού, με τον λόγο συμπίεσης να ήταν 11,3:1.

Ο κινητήρας συνδυαζόταν με ένα transaxle αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων, με paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ οι αλλαγές γίνονταν σε 175 χιλιοστά του δευτερολέπτου, στη λειτουργία Sport. Το 8C είχε, επίσης, ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Πατούσε σε ειδικά σχεδιασμένες χυτοπρεσαριστές αλουμινένιες ζάντες 20 ιντσών, με ελαστικά 245/35 μπροστά και 285/35 πίσω. Για τα 0-100 χλμ/ώρα θέλει 4,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 292 χλμ/ώρα.

Όπως καταλαβαίνεις, η συγκεκριμένη θα βγει στο σφυρί από τον οίκο RM Sotheby’s στην δημοπρασία Retromobile, που θα γίνει στο Παρίσι τον Φεβρουάριο. Ο μοναδικός της ιδιοκτήτης την παρέλαβε το 2009, και έκτοτε έχει διανύσει μόλις 7.800 χλμ. με αυτή. Εκτιμάται ότι η τιμή πώλησης θα κυμανθεί μεταξύ €200.000 και €250.000.

  • λιγα ζητάει … σε μερικα χρονακια θα αξιζει διπλα και τριδιπλα… βαζω 2000 υπαρχουν αλλοι 100 να την παρουμε .. 3 μερες το χρονο ο καθενας και τις υπολλοιπες για σερβισ ..

    • Πάνος

      Ιδεαρα είπες…

  • mixalhs7

    Τα 250k για limited edtition αυτοκινητο ειναι καλη επενδυση σημερα.

  • Bon Viveur

    Δεν θεωρείται αυτοκίνητο, είναι ένα έργο τέχνης.

  • SAMURAI-66

    Για το ομορφοτερο δημιουργημα κλασικο και μοναδικο που εχει βγει στην ευρωπαικη ηπειρο την τελευταια τουλαχιστον 20ετια το ποσο ειναι και ακουγεται ελαχιστο για να μην πω τρομερα μικρο!
    Εδω μιλαμε για το απολυτο κοσμημα του ιταλικου οικου που εχει θεση σε μουσειο τεχνης!!

  • MPAMPIS

    ΘΑΥΜΆΣΤΕ !!!!!!!!!

  • DimitrisBXL

    Ποτέ δεν μου άρεσε αυτό το αυτοκίνητο. Το θεωρούσα και το θεωρώ ακόμα ένα ημιτελές σχεδιαστικό πρότζεκτ. Με εξαρτήματα από φερραρι και μαζερατι.

    • stray

      Εσένα λογικά δε θα σου αρέσει ούτε η monica bellucci!..

    • DimitrisBXL

      Πουλιά στον αέρα πιάνεις. 😉

    • mother1russia

      Εγω παλι οχι μονο δεν μου αρεσε αλλα το βρησκω και ασχημο

  • stray

    Στέλνεις τη σύζυγο για “διακοπές” διαρκείας και παίρνεις τη…stradale στο κρεβάτι!Δεν θα επικαλείται και πονοκεφάλους!lol

    Χρόνια Πολλά σε όσους τα..χρειάζονται!Στους υπόλοιπους Υγεία και Καλή Χρονιά!

  • a_f_a

    η συγκεκριμένη σχεδιαστική γλώσσα της άλφα που εισήγαγε το φακλανο-ρετρο στυλ, δεν έχει βρει το καλύτερο πακέτο αναλογιών στην 8C. τη δε μίτο, ειναι να γελάει και το παρδαλό κατσίκι. η 4C αρκετά συμπαθητική μυώδης και αθλητική.
    η 8C προσπαθέι να δώσει τόνους συναισθήματος σε ενα κοντο-χοντρο σώμα.

    • gv

      μα ουτε ενα like ομως?
      πραγματικα προσπαθω να καταλαβω τι σου συμβαινει χωρις να γινω προσβλητικος αλλα ειλικρινα ρε φιλε ποιο ειναι το προβλημα σου? :P
      κοντοχοντρο σωμα?!…
      και τι διαφορα εχει το ρετρο απο το φακλανο-ρετρο??!
      μηπως απλα δε σου αρεσουν τα ρετρο σχεδια?
      καλα εσυ μπορει απλα να επικαλεστεις οτι ειναι απλως η αποψη σου αλλα δε γινεται να τα βαφτιζουμε ολα αποψη υπαρχει και ο αντικειμενικος παραγοντας :P
      παντως να ξερεις δεν ειμαι κανενας που θα υπερασπιστει ενα αμαξι και δεν ειναι προβλημα μου αν σου αρεσει κατι η οχι,απλα ασχοληθηκα γιατι απορω πως γινεται να εχει καποιος τοσο στραβη αισθηση περι ομορφιας γιατι εσυ δεν ειπες απλα δε σου αρεσει,αλλα μονο που δεν εκανες εμετο και αυτο δεν ειναι καθολου φυσιολογικο χαχα :P

    • a_f_a

      καλή χρονιά, gv.
      άποψη εκφράζω, δεν αποζητώ τα “λαϊκς”.
      αντικειμενικότητα ίσως να υπάρχει μόνο στα μαθηματικά και στη μονικα μπελούτσι (που προαναφέρθηκε… χεχε).
      καλά, δε μου προκάλεσε και εμετό, αλλά σε καμία περίπτωση δε τη θεωρώ όμορφη.

    • DimitrisBXL

      Τι δεν σου αρέσει το Μονικακι;;;;

    • a_f_a

      χαχχαχα! οχι βρε ΒΧL, παρεξήγηση! εννοώ οτι αντικειμενικότητα υπάρχει στα μαθηματικά και στην ομορφιά της μόνικα! λατρεύουμε μόνικα και στα 30 και στα 40 και 50 και 60 και 70 της και στα όσα πάει!!

    • DimitrisBXL

      😂😂😂 διότι μας την έπεσαν πιο πάνω

    • mixalhs7

      Ο κάθε σχεδιαστής δεν έχει απόλυτη ελευθερία κινήσεων.
      Υπάρχουν πάρα πολλές παράμετροι που περιορίζουν την ελευθερία κινήσεων που έχει.
      Οι νόρμες ασφαλείας, το ύψος των φωτιστικών σωμάτων η εταιρική ταυτότητα μηχανολογικες και αεροδυναμικες ανάγκες και άλλα πολλά καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το τελικό αποτέλεσμα.

    • a_f_a

      μιχάλη καλησπέρα και καλή χρονια,
      έχω αρκετά καλή γνώση των εν λόγω περιορισμών, μπορώ να σου αναφέρω και αυτούς της κατασκευής, κόστους, συναρμολόγησης-αντικατάστασης-επιδιόρθωσης, procurement κλπ κλπ.
      απλά, βαση αυτων των περιορισμών ο σχεδιαστής πρέπει αν σχεδιάσει και ο μηχανολόγος να κατσκευάσει το ανάλογο σχήμα. στη συγκεκριμένη περίπτωση απλά νομίζω οτι ειναι όλο λάθος. δε συγκρίνω την αρμονική 159 με τη χοντροκομμένη 8C.

    • mixalhs7

      Καλη χρονια επισης!!
      Εχω την αισθηση πως στα αυτοκινητα μαζικης παραγωγης πρωτα σχεδιαζεται ο σκελετος που πληρει ολες τις προαναφερομενες προδιαγραφες και μετα τα εξωτερικα πανελς.
      Υπαρχουν και εξαιρέσεις βέβαια κυριως στην κατηγορία των supercars!

  • mother1russia

    Ναι ναι παρα πολυ ομορφη σαν κοκκινο Βατραχι μοιαζει
    με γραμμες που δεν κολλανε καθολου.
    κοψε ραψε στα καλυτερα του

  • mother1russia

    Ναι ναι παρα πολυ ομορφη σαν κοκκινο Βατραχι μοιαζει
    με γραμμες που δεν κολλανε καθολου.
    κοψε ραψε στα καλυτερα του

    • dimitris90

      Τι άλλο θα διαβάσουμε εδώ μέσα…κομπλα στα καλύτερά της.

    • Mrdesperado32

      η τζουλια εχει αφησει καταλοιπα σε πολλους…….

    • mother1russia

      Η τζουλια που κολλαει απο την στιγμη που λεω οτι μου αρεσει περισσοτερο?? Εγω φιλαρακι δεν λεω ψεματα αλλα μονο αληθεια οπως ειπα και για τα Χ της BMW οτι δεν βλεπονται λεω και την αποψη μου και εδω. Ειναι για φουντο στην θαλασσα κακασχημο και γραφετε οτι ειναι ομορφο μονο και μονο απο κομπλεξ.

    • mother1russia

      Καθολου κομπλα , η Τζουλια πιο πολυ μου αρεσει απο αυτη την μακακια. Απορω τι ωραιο ειδατε.
      Θα πεις και για κομπλα επειδη δεν μου αρεσει?? Δεν μου αρεσει γιατι μοιαζει σαν προηγουμενης 20ετιας αμαξι και με προχειρο σχεδιασμο.
      Χαλια φαναρια, χαλια πισω μερος και χαλια μασκα

      Μπηκατε ολοι οι αλφιστι στο αρθρο και αρχισατε τα σαλια για αυτη την πατατα και γραφετε για ομορφοτερο της 20ετιας ενω η απλη Τζουλια ειναι καλυτερη. Σοβαρευτειτε

    • dimitris90

      Αν δε τα γράφεις όλα αυτά από κόμπλεξ, είσαι απλά κακογουστος. Ψάξτο λίγο και θα δεις πως αυτά που λες για τη 8c είναι η εξαίρεση και όχι ο κανόνας. Αμάξι προηγούμενης 20ετιας λέει. Από αυτό και μόνο φαίνεται πως δε σκαμπαζεις από design.

    • mother1russia

      Μα αυτο το design 20ετιας προσπαθουν να περασουν στην 8c , δεν ειμαι ο μονος που δεν του αρεσε. Κι αυτα τα κακογουστος αστα για αλλου γιατι στο αρθρο εχουν πλακωσει αλφιστι, λογικο να λενε οτι ειναι πανεμορφο. Εγω ειμαι αντικειμενικος και λεω παντα αυτο που πιστευω, εχω κραξει πολες φορες την BMW για σχεδια οποτε μην μιλας σε μενα για κομπλεξ

    • dimitris90

      Δε με ενδιαφέρει τι έχεις πει σε άλλα άρθρα, δε σε παρακολουθώ. Και πολύ ασχολήθηκα. Δεν είναι να παίρνει κάποιος σοβαρά αυτά που γράφεις εδώ και να έχει έστω μια υποτυπωδη αυτοκινητιστικη κουλτούρα.

    • mother1russia

      Αν δεν εχεις παρακολουθησει τοτε τι ερχεσαι και σχολιαζεις σαν μην πω τι ?? Την αποψη μου εγραψα και ναι δεν μου αρεσει η μαουνα τι να κανουμε τωρα?? Θα μου μιλησεις εσυ για αυτοκινητιστικη κουλτουρα με αβαταρ την αντικα που εχεις, αντε γεια ρε παππου

    • dimitris90

      Γήπεδο το κανες κακομοιρε.. εννοείται και εγώ θα σου μιλήσω για κουλτούρα! Φαίνεται πόσο άσχετος είσαι με το αντικείμενο και ποσο χαμηλό επίπεδο έχεις όσο περισσότερο απαντάς! Αντε γειά και που σαι, πάρε Polo, fiesta, yaris του 18 να κάνεις το όνειρο σου πραγματικότητα και άσε τις αντίκες και τα μπαουλα. Δε κάνεις εσύ για αυτά.

    • MPAMPIS

      τι ψάχνεις να βρεις φίλε από αυτόν τον τύπο !και μόνο από το όνομα mother russia καταλαβαίνεις

    • MPAMPIS

      αυτος ο mother russia επι Σταλιν ετρωγε κονσερβες σκυλων και θα μας πει πως εχει και αυτοκινητιστικη κουλτουρα !!

    • MPAMPIS

      για κάνα lada είσαι..

  • επειδη βλεπω καποια αρνητικα σχολια .. φανταζομαι για να τα λετε θα την εχεται δει ζωντανα ;;; γιατι εγω και την εχω δει και την εχω οδηγησει και ειχα στο διπλανο καθισμα την μονικα οποτε δεν σας περνει …

  • Toni Montana

    ein mal ALFA immer ALFA

  • George Liverpool

    ΕΜΠ1,αλλα με αυτα που διαβασα,μονο αλφα δεν ειναι….

    • Mika

      Μεγαλη αληθεια,αλλα δεν το λεμε φωναχτα!
      :p