Η Ginetta συνεχίζοντας την ενεργή συμμετοχή της στους αγώνες αντοχής, αποφάσισε να κάνει το βήμα παραπάνω, καθώς μετά την περσινή της ανακοίνωση για την συμμετοχή της στην LMP1 κατηγορία του WEC, σήμερα βλέπουμε το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο.

Το πρωτότυπο ονομάζεται G60-LT-P1, με το όνομα του να υποδηλώνει τα 60 χρόνια που η εταιρία κατασκευάζει αυτοκίνητα. Το G60 θα τρέξει στην μεγάλη κατηγορία, αλλά δεν διαθέτει υβριδικό σύστημα και πρακτικά θα ανταγωνίζεται με τις υπόλοιπες ιδιωτικές ομάδες, δηλαδή το μονοθέσιο της ByKolles, της Manor και της BR Engineering.

H βρετανική εταιρία συνεργάστηκε με τον επιτυχημένο σχεδιαστή Adrian Reynard για την αεροδυναμική του αγωνιστικού, έχοντας πολύ μεγάλες βλέψεις για το 2018. Πιο συγκεκριμένα σκοπεύει να κατασκευάσει 10 σασί, τα οποία θα δώσει σε ιδιώτες, παρά να τρέξει με δική της εργοστασιακή συμμετοχή.

Το νέο LMP1 αυτοκίνητο σχεδιάστηκε στο εργοστάσιο της εταιρίας στο Leeds της Αγγλίας, εκεί όπου και κατασκευάζεται, με την τεχνική επίβλεψη να είναι από τον Ewan Baldry. Από την άλλη, ο Reynard θα επιβλέπει την αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου μέσω της εταιρίας του, Auto Research Center, από την Ιντιανάπολις της Αμερικής.

Η Ginetta θα επιστρέφει στο Le Mans μετά από το 2010, με την απόφαση της εταιρίας να φτιάξει ένα LMP1 αγωνιστικό να ακολουθεί την προσπάθεια της LMP3 κατηγορίας το 2015, αλλά και την αποτυχία της να κατασκευάσει ένα αγωνιστικό για την LMP2 για το 2017. Τέλος, οι Βρετανοί θα προμηθεύονται κινητήρα από την Mecachrome, τον ίδιο turbo V6 που διαθέτουν τα μονοθέσια της F2 (πρώην GP2).