H Porsche έφυγε από το παγκόσμιο πρωτάθλημα αντοχής, και πλέον η μόνη εργοστασιακή συμμετοχή είναι αυτή της Toyota, η οποία χθες επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει για τις Super Season χρονιές 2018 και 2019. Την συμμετοχή της για τις επόμενες δύο χρονιές έχουν επιβεβαιώσει μέχρι στιγμής δύο ιδιωτικές ομάδες, αυτή της ByKolles, η οποία σήμερα κάνει δοκιμές στην ισπανική πίστα Aragon. Επίσης, πριν τρεις εβδομάδες, η Manor ανακοίνωσε ότι κάνει το μεγάλο βήμα και θα μπει το 2018 στην κατηγορία LMP1, χρησιμοποιώντας πρωτότυπα της Ginetta.

Σήμερα μαθαίνουμε για ακόμα μια νέα συμμετοχή. Αυτή έρχεται από την Ρωσία, με την ομάδα της BR Engineering. Αυτή παρουσίασε το LMP1 μονοθέσιο της στο Bahrain, το περασμένο Σαββατοκύριακο. Το BR1 έχει βάρος 930 κιλά, κάνει χρήση ενός σασί της Dallara, ενώ για την κίνηση υπάρχουν δύο επιλογές: ο AER twin-turbo V6 απόδοσης 720 ίππων και ο Mecachrome Gibson V8 απόδοσης 700 ίππων.

Όπως καταλαβαίνεις πρόκειται για “συμβατικό” αγωνιστικό, και όχι υβριδικό όπως το TS050 της Toyota. Η μετάδοση του μονοθεσίου της BR Engineering γίνεται μέσω ενός 6-τάχυτου σειριακού κιβωτίου της Xtrac, με συμπλέκτη της Tilton και φυσικά διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον πίσω άξονα. Τα φρένα προέρχονται από την Brembo, το ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης είναι της Kayaba, οι 18άρες ζάντες μαγνησίου της OZ, ενώ τα ελαστικά της Michelin.

Το BR1 έχει πάρει έγκριση τύπου από την FIA, ενώ η ρωσική ομάδα έχει ήδη κάνει εκτενείς δοκιμές στην πίστα, στην αεροδυναμική σήραγγα αλλά και στον προσομοιωτή. Τέλος, όσον αφορά τους οδηγούς, οι Vitaly Petrov, Sergey Sirotkin, Mikhail Aleshin, Kirill Ladygin και Victor Shaytar είναι τα ονόματα που ακούγονται για τους τρεις που χρειάζονται.