Η Volkswagen θέλει το μέλλον της να είναι ηλεκτρικό και από το 2020 και μετά θα βγάλει στην αγορά 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται πάνω στην MEB πλατφόρμα. Στόχος της είναι να πουλά 1 εκατ. ηλεκτρικά αυτοκίνητα ετησίως από το 2025, και γι’αυτό το λόγο δημιούργησε τμήμα για τα μελλοντικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μέχρι στιγμής μας έχει δείξει τα concepts του I.D. Crozz, του I.D. Buzz και του I.D hatchback. Κατά την διάρκεια του συνεδρίου που έγινε για του προμηθευτές της MEB πλατφόρμας (MEB Supplier Summit), ανακοινώθηκε ότι η παραγωγή του τελευταίου θα ξεκινήσει το Νοέμβριο του 2019.

Η VW έχει δηλώσει πως θα καταργήσει το e-Golf όταν βγει στην αγορά το I.D, και αυτό θα έχει παρόμοια τιμή με τα συμβατικά της μοντέλα. Ο Thomas Sedran, επικεφαλής στρατηγικής της εταιρίας, έχει δηλώσει παλιότερα πως το I.D θα είναι φθηνότερο από το Tesla Model 3 κατά περίπου 7.000 με 8.000 δολάρια στις ΗΠΑ, κάτι που σημαίνει πως θα κοστίζει λιγότερο από 27.000 – 28.000 δολάρια χωρίς τις κρατικές επιχορηγήσεις, ενώ στην Ευρώπη το μοντέλο θα κοστίζει κάτω από τις 30.000 ευρώ.

Ακόμα, ο Sedran έχει προβλέψει πως στα επόμενα χρόνια το κόστος των μπαταριών θα μειωθεί περίπου στα 100 ευρώ ανά kWh, όταν σήμερα η τιμή αυτή ανέρχεται στα 150-200 ευρώ ανά kWh.

Η νέα πλατφόρμα σχεδιάστηκε αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της μοντέλα που χρησιμοποιούν μπαταρίες ιόντων- λιθίου, με το VW I.D Concept να έχει αυτονομία 600 χλμ. Αυτό διέθετε έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 170 ίππων (125 kW), με την εταιρία να μην αποκαλύπτει τη χωρητικότητα των μπαταριών του, αλλά να αναφέρει ότι όταν το αυτοκίνητο θα περάσει στην παραγωγή, θα πωλείται με πολλαπλά πακέτα μπαταριών, κατά τα πρότυπα της Tesla, με αυτονομία που θα ξεκινάει από τα 400 χιλιόμετρα μέχρι τα 600 χιλιόμετρα για την κορυφαία έκδοση.