Η Ford κάποια στιγμή μέσα στο έτος θα ανακοινώσει ποια αυτοκίνητά της θα καταργήσει, αλλά και ποια θα πωλούνται σε λιγότερες παραλλαγές και συνδυασμούς. Φυσικά όλα έχουν να κάνουν με τις μειωμένες πωλήσεις των συγκεκριμένων μοντέλων, με τα Fusion/Mondeo, C-Max, Taurus και Lincoln MKZ να είναι τα μοντέλα που έχουν τις περισσότερες πιθανότητες να σταματήσουν να υφίστανται.

Η Μπλε Οβάλ εταιρία έχει ρίξει το βάρος της στην πώληση SUV και pickups μοντέλων, κυρίως λόγω των μεγαλύτερων περιθωρίων κέρδους που αφήνουν, με το Fiesta να είναι πολύ πιθανό να σταματήσει να πωλείται στην αγορά των ΗΠΑ.

Η Ford θέλει να μειώσει το κόστος ανάπτυξης και της κατασκευής νέων μοντέλων της κατά 14 δισ. δολάρια μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια (10 δισ. από μειώσεις στα κόστη υλικών και 4 δισ. από κοινή χρήση εξαρτημάτων, δημιουργώντας λιγότερα πρωτότυπα, μειώνοντας παράλληλα την πολυπλοκότητα).

Για να το καταφέρει αυτό, η αμερικάνικη εταιρία θα σταματήσει την παραγωγή ορισμένων επιβατικών αυτοκινήτων, προκειμένου να βγάλει στην αγορά περισσότερα pickups, SUVs και crossovers, μιας και τα συγκεκριμένα μοντέλα είναι πιο κερδοφόρα σε σχέση με τα hatchback και τα sedan της Ford. Η εταιρία σχεδιάζει να ανακατανείμει κεφάλαια ύψους 7 δισεκατομμυρίων δολαρίων από τα hatchback και sedan, στα pickups και SUV, με τα Bronco και Ranger να επιστρέφουν.

Επίσης η Ford θα επενδύσει σημαντικά κεφάλαια για την ανάπτυξη ηλεκτρικών και αυτόνομων μοντέλων, με την εταιρία να βγάζει στην αγορά μια γκάμα 13 ηλεκτροκίνητων μοντέλων από το 2020 και μετά. Η Ford έχει ήδη ανακοινώσει πως θα μεταφέρει τη παραγωγή της νέας γενιάς του Focus στη Κίνα, προκειμένου να εξοικονομήσει χρήματα, με την εταιρία να προχωρά και σε συνάψεις εταιρικών σχέσεων με τρίτους, όπως έκανε πρόσφατα με την Domino’s και την Lyft.

Η αμερικανική εταιρία θα επιδιώξει να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης ενός νέου μοντέλου κατά 20%, μειώνοντας παράλληλα και τον χρόνο παρουσίασης της νέας γενιάς κάθε μοντέλου κατά 25%. Αυτό θα συμβεί μέσω της ταχύτερης ανάπτυξης και της υλοποίησης που θα της προσφέρει η τρισδιάστατη εκτύπωση, η ρομποτική, η εικονική πραγματικότητα και άλλων μέτρων εξοικονόμησης χρόνου.

  • Dentdim

    Λογικό να κατευθύνεις τα κεφάλαια σου εκεί που είσαι κυρίαρχος.Αναφορικά με την ford η αγορά των pickup trucks στις ΗΠΑ έχε αποδειχτεί χρυσωρυχείο με τα F-150 ,αλλά και με τα τεραστια suv τύπου explorer & expedition ,ποιος ο λόγος να μάχεσαι με το mondeo απέναντι στην BMW πχ ,ή να ζορίζεσαι με τα μικρά οχήματα που η αγορά τους είναι κυρίως η Ευρώπη..Καλά κάνουν θεωρώ ότι είναι πολύ έξυπνη στρατηγική εκ μέρους τους.