To DTM έχει μπει σε περιπέτειες μετά την αιφνιδιαστική ανακοίνωση της Μercedes στα τέλη του περασμένου Ιουλίου ότι αποχωρεί από το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού στο τέλος της τρέχουσας αγωνιστικής χρονιάς. Ο Gerhard Berger, ο επικεφαλής του θεσμού, κάνει αγώνα δρόμου να κλείσει συμφωνίες  με όποιον κατασκευαστή θα ήθελε να πάρει μέρος στο πρωτάθλημα, ενώ, οι τρεις κατασκευαστές στον αγώνα του Nürburgring υποστήριξαν με σθένος τη συνεργασία με τους Ιάπωνες του Super GT και την αναβίωση της Class One σε ένα “παγκόσμιο πρωτάθλημα” απ΄το 2019 και εξής.

Ωστόσο, οι Ιάπωνες δεν “πολυπείθονται” απ΄τη μελλοντική συνεργασία με τους Γερμανούς, η Lexus προσανατολίζεται πιο πολύ στο αμερικάνικο πρωτάθλημα IMSA παρά στο DTM, η Honda, δεν έστειλε αγωνιστικό στο Hockenheim για τους κοινούς γύρους επίδειξης DTM-Super GT-για λόγους “οργανωτικούς”, όπως επίσημα λέγεται, και η Nissan θέλει να επανέλθει στο προσκήνιο μετά την παταγώδη αποτυχία του Le Mans του 2015, αλλά ακόμα δεν είναι σίγουρη αν το DTM θα είναι το κατάλληλο πεδίο δράσης.

Εύλογα, το 2019 σχεδόν σίγουρα θα είναι φτωχό από πλευράς ανταγωνισμού, αν Audi και BMW παραμείνουν οι μοναδικές συμμετέχουσες εταιρείες στο θεσμό. Λέω “αν”, καθώς το προσεχές διάστημα σίγουρα θα φέρει ανακατατάξεις και ήδη είδαμε ότι το DTM έχει έτοιμο το “Plan B” σε περίπτωση που αποτύχει η συνεργασία με τους Ιάπωνες, κι αυτό ονομάζεται “GTE”.

Στην αγωνιστική επικαιρότητα του DTM ήρθε ξανά το όνομα ενός παλιού γνώριμου και στυλοβάτη της “αναγέννησης” του DTM το 2000, του τελευταίου πρωταθλητή της Class One (1996). Μιλάμε, φυσικά, για την Opel, η οποία, μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της από το PSA Group τον περασμένο Αύγουστο, μπαίνει σε μια νέα εποχή. Αλλά, πόσο ρεαλιστική είναι η συμμετοχή των “Κεραυνών από το Rüsselsheim” με τα μέχρι τώρα δεδομένα του DTM, αλλά και της ίδιας της εταιρείας που βρίσκεται σε φάση αναπροσαρμογής;

Η Opel θα μπορούσε να επιστρέψει στο παγκόσμιο μηχανοκίνητο στερέωμα, όχι όμως πριν το 2020, και μόνο αν η εταιρεία σημειώσει εμπορική πρόοδο.

Η προτεραιότητα για την Opel τώρα είναι η επιβίωση. Αυτή είναι το σημείο καμπής. Δε θέλω να χαθεί αυτός ο στόχος.

Tάδε έφη ο Carlos Tavarez , διευθύνων σύμβουλος του PSA Group. Συνεχίζοντας, στο ίδιο μήκος κύματος, δήλωσε για το θέμα αυτό:

Η Opel, όπως και οι άλλες εταιρείες του Group, θα έχει την ευκαιρία σε ένα μελλοντικό αγωνιστικό πρόγραμμα, τη στιγμή που θα πετύχουμε την αλλαγή στην εταιρεία. Τότε, μπορούμε ξανά να συζητήσουμε περί συμμετοχή σε αγώνες. Μία επιστροφή, κατά την άποψή μου, έχει μόνο νόημα όταν δε θα κινδυνεύει η Opel.

O Manuel Reuter, σε πρώτο πλάνο, ακολουθόμενος από τον Klaus Ludwig

H Opel πρωτοστάτησε στη νέα εποχή του DTM μετά από 3 χρόνια “σιωπής”,αγωνίστηκε το 2000 έως το 2004 με το Opel Astra V8, κατακτώντας νίκες, κυρίως με τον Manuel Reuter, ενώ ο Γερμανός κατέκτησε τον τίτλο στο ITC με το Calibra V6 4X4 στο κύκνειο άσμα της Class One. Παράλληλα με το Astra, συμμετείχε με το Vectra δύο χρονιές (2004-2005), χωρίς ιδιαίτερη επιτυχία και η αποχώρηση στο τέλος του 2005 ήταν αναπόφευκτη.