Στις αρχές Φεβρουάριου, η Ford παρουσίασε το νέο Ranger Raptor, κάτι που φαίνεται ότι έχει ανοίξει την όρεξη και της Nissan για μια δυνατότερη και ικανότερη εκτός δρόμου έκδοση του Navara. Αυτό τουλάχιστον είχε δηλώσει σε αυστραλιανό μέσο ο Ashwani Gupta, επιλεφαλής των ελαφριών επαγγελματικών της Renault-Nissan.

Πρόσφατα, όμως, η ιαπωνική εταιρία κατωχύρωσε στο γραφείο πνευματικής Ιδιοκτησίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης το όνομα “Navara Off-Roader”. Για μια τέτοια έκδοση του Navara προστίθεται και η πίεση από την Nissan Αυστραλίας, αν και μέχρι σήμερα δεν έχει εγκριθεί κάτι τέτοιο από την διοίκηση της εταιρίας.

Σήμερα, η πιο δυνατή έκδοση του Navara, φοράει τον 2,3-λίτρων κινητήρα, απόδοσης 190 ίππων, κάτι που σημαίνει ότι η “απάντηση” ίσως έρθει με τον 3,0-λιτρο diesel V6 της X-Class.

  • Scooby r22b

    Σε περίπτωση όπου η Nissan κατασκευάση αντίπαλο δέος του Ranger Raptor, τότε μάλλον θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές της κατηγορίας. ;-)

    Κάτι μου λέει ότι η συγκεκριμένη κατηγορία οχημάτων, θα μας απασχολήσει αρκετά στο άμεσο μέλλον. . .

    • δεν ξερω αν ηταν τυχαιο σημερα…..αλλα ειδα 4 διπλοκαμπινα RANGER στο κεντρο της πολης ολα πρωι πρωι !!!!!!!
      γενικα αυτη η κατηγορια ειναι η αγαπημενη μου μετα τα SEDAN !!!!

    • Scooby r22b

      Έχω δύο φίλους όπου έχουν pick up (Ranger “το τελευταίο” & Navara “το προηγούμενο”) με αγροτικές άδειες κυκλοφορίας και έχω παρατηρήσει πολλά θετικά στοιχεία σε αυτά, κυρίως όταν τραβάς βάρκα όλο το καλοκαίρι όπως εγώ.

      Αυτήν την στιγμή το μόνο όπου μπορεί να αγοραστεί ως ι.χ. με Ελληνικό αριθμό κυκλοφορίας είναι το Isuzu D-max λόγω κυβισμού (1900cc), τα υπόλοιπα είναι από 2000cc και πάνω. :-(

      Εμφανισιακά το Ranger μου αρέσει περισσότερο από τα υπόλοιπα, όμως και τα νέα D-max & Navara δεν μου είναι αδιάφορα.

      Τα οχήματα τέτοιου τύπου, αν εξαιρέσουμε την κατανάλωση και το ψηλό κέντρο βάρους, θεωρώ ότι μόνο θετικά στοιχεία έχουν.

    • παντως τα τελευταια διπλοκαμπινα νομιζω εχουν μεγαλωσει κιαλλο απο τα προηγουμενα……εβλεπα το ranger και ηταν θηριο !!! οπως το ιδιο ισχυει για το νεο Hi-LUX !!!
      παντως για μενα ειναι τα τελεια αυτοκινητα απο τη στιγμη που δεν θελεις να κανεις αγωνες….και το γκαζακι τους εχουν…και την ασφαλεια σου την παρεχουν απλοχερα…και τα βλεπεις ολα απο ψηλα…και τους χωροςυ τους εχουν και την πολυτελειατους……… λογικο που τα λατρεουν οι αμερικανοι !!!! με 30 λεπτα το λιτρο δεν τους ενδιαφερει ποσο καινε…..αρκει βεβαια ναεχεις 6 μετρα ελευθερο χωρο για να το παρκαρεις !!! :-P

    • Scooby r22b

      Όντως είναι μεγαλύτερα σε σχέση με τους προκατόχους τους, όπως και πολύ πιο όμορφα.

      Το θέμα του παρκαρίσματος είναι αμελητέο, όταν κινείσαι εκτός αστικών κέντρων.

      Όσο αφορά την θέση οδήγησης, αισθάνομαι λίγο νταλίκερman όταν τα οδηγώ (ειδικά με την βάρκα κοτσαρισμένη) :-D, διότι κάθομαι ψηλά, έχω μεγάλους καθρέπτες με καλή ορατότητα προς τα πίσω κ.τ.λ.

      Αυτό που απολαμβάνω περισσότερο, είναι όταν σταματώ στα φανάρια, δίπλα σε χαμηλά οχήματα όπου τα οδηγούν γυναίκες με mini φουστανάκια. . . Αυτή η θέα δεν υπάρχει ΣΕ λέω Σαλονικέεεεε. . . ;-D

    • ετσι !!!!! οταν οδηγαω και γ κανα ψηλο..ειναι απο εκεινες τις φορες που στο πορτοκαλι σταματω αισθητα πριν το κοκκινο…γιατι λεω ολο και λιγο ματι θα πεσει!!!!!! μην ξεχναμε και τα ντεκολτε …τα ντεκολτε σε λεω μην ξεχνας να τα αναφερεις !!!! :-P

  • Smartass

    Λέξη ελαφριων δεν υπάρχει.
    Υπάρχει όμως η λέξη ελαφρών.

  • gv

    ενω το απλο ειναι on-road..
    φοβερη φαντασια η νισαν δε λεω..

  • tcdrifter

    Πάντως είναι πανέμορφο το τερατάκι!