Πριν λίγα λεπτά, η Lynk & Co παρουσίασε -σε μια ειδική έκδοση στο Άμστερνταμ- το νέο της μοντέλο. Το 02 πατάει στη νέα πλατφόρμα CMA της Volvo, την ίδια που χρησιμοποιεί και το Volvo XC40, και έχει μήκος 4.448 χλστ., πλάτος 1.890 χλστ., και ύψος 1.528 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.702 χλστ. Τα νούμερα αυτά το καθιστούν 66 χλστ. πιο μικρό, 33 χλστ. πιο στενό και 145 χλστ. πιο κοντό σε σχέση με το 01, ενώ το μεταξόνιο είναι μικρότερο κατά 32 χλστ.

Είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας Lynk & Co, και σύμφωνα με την εταιρία, το μικρότερο μεταξόνιο, το χαμηλότερο ύψος οδήγησης και κέντρο βάρους, σε συνδυασμό με τη διχρωμία στο εξωτερικό, τις “απαλές” επιφάνειες, και τους μυώδεις θόλους χαρίζουν στο αυτοκίνητο τον απαιτούμενο σπορ χαρακτήρα.

Δεν δόθηκαν πληροφορίες σχετικά με τους κινητήρες του αυτοκινήτου, αλλά αναμένεται να φοράει ένα 1.500άρη turbo τρικύλινδρο κινητήρα απόδοσης 177 ίππων, και έναν 2.0-λιτρο απόδοσης 190 ίππων.

Σε αντίθεση με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Lynk & Co δεν θα προσφέρει βασικές εκδόσεις και μακριά λίστα προαιρετικού εξοπλισμού, καθώς θα εστιάσει σε πλήρως εξοπλισμένα αυτοκίνητα, με μια τιμή, κάτι που αντλεί έμπνευση από τη βιομηχανία της μόδας.

Σήμερα, επίσης, έγινε γνωστό από την Lynk & Co ότι θα κατασκευάζει τα μοντέλα της και στην Ευρώπη, και πιο συγκεκριμένα στο εργοστάσιο της Volvo στη Γάνδη του Βελγίου. Το πρώτο ευρωπαϊκό κατάστημα της μάρκας θα ανοίξει τις πόρτες του στο Άμστερνταμ, για να ακολουθήσει η Βαρκελώνη, το Βερολίνο, οι Βρυξέλλες και το Λονδίνο. Αυτές βρίσκονται σε κεντρικές περιοχές της μόδας, με τις αντιπροσωπείες της εταιρίας να περιγράφονται ως “εύχρηστες μπουτίκ”.

Μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο του 01, η εταιρία ετοιμάζει δύο ακόμη μοντέλα. Αυτά θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι το 2020, όπως ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος της εταιρίας Alain Visser. Στόχος της εταιρίας είναι έως το 2020 να προσφέρει στην αγορά 5 ή 6 μοντέλα παγκοσμίως, προκειμένου να καταφέρει να πουλά 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.