Audi: Δεν έχουμε το πλεονέκτημα με τους νέους κανονισμούς του DTM

Σχετικά άρθρα

Το 2017 ήταν η χρονιά κυριαρχίας της Audi στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού και η εταιρεία από το Ingolstadt “εξαργύρωσε” αυτήν της την επιτυχία με το 3/3 στους τίτλους, πρωτάθλημα οδηγών με τον πρωτοεμφανιζόμενο Rene Rast, πρωτιά στις ομάδες με την Audi Sport Team Rosberg και φυσικά, την “κούπα” στους κατασκευαστές με χαώδη διαφορά από τη δεύτερη Mercedes της τάξεως των 230 βαθμών.

Σίγουρα, η κατάργηση του αναχρονιστικού κανονισμού περί επιπρόσθετων βαρών στους τελευταίους αγώνες της περσινής χρονιάς επιβεβαίωσε και τυπικά ότι η Audi, αγωνιζόμενη με τη νέα γενιά του RS 5 DTM, είχε κάνει την καλύτερη προετοιμασία πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και είχε το γρηγορότερο και το καλύτερα στημένο αυτοκίνητο στο θεσμό.

Κάτι το οποίο επιβεβαίωσε ο Gary Paffett, οδηγός της Mercedes και ένας από τους πιο έμπειρους αγωνιζόμενους στο DTM. Κατά τα λεγόμενά του, η Audi, τα τελευταία πέντε χρόνια, πάντα έκανε την καλύτερη δουλειά στον αεροδυναμικό τομέα των αγωνιστικών της και κάθε χρόνο, οι αντίπαλοι ήταν έκπληκτοι από το αεροδυναμικό πακέτο των RS 5 DTM.

Οι λεπτομέρειες των Audi ήταν πάντα απίστευτες! Κοστίζει πολύ χρήμα για να είναι απίστευτοι, όπως και πολύ χρόνο φυσικά. Ο ανταγωνισμός στον τομέα της αεροδυναμικής είναι ό,τι καλύτερο για τον θεσμό και “αποζημιώνεσαι” έπειτα στα αποτελέσματα των αγώνων.

Ωστόσο, μάλλον όλα αυτά θα αλλάξουν, καθώς, έμφαση δίνεται, πλέον, στην αεροδυναμική των νέων εκδόσεων των RS 5 DTM , M4 DTM και C 63 DTM και η λογική “καλύτεροι αγώνες μέσω και λόγω της λιγότερης αεροδυναμικής απόδοσης των 18 αγωνιστικών” θα χαρακτηρίζει την αγωνιστική χρονιά. Ως εκ τούτου, τα αυτοκίνητα θα γίνουν περισσότερο απαιτητικά, κάτι το οποίο ήταν απαίτηση καθόλη τη διάρκεια του 2017 απ΄τους οδηγούς και τις ομάδες.

Ο αγωνιστικός διευθυντής της Audi, Dieter Gass, παραδέχθηκε σε συνέντευξή του ότι πλέον η ομάδα του δεν θα έχει “το πάνω χέρι” στον αεροδυναμικό τομέα και, μειώνοντας πια την αεροδυναμική κατά ένα τρίτο, θα έχει περισσότερη επίδραση στην επίδοση των 6 RS5 DTΜ από ό,τι σε αυτή των M4 DTM και C 63 DTM.

Νομίζω, δυστυχώς, ότι δε θα έχουμε το πλεονέκτημα. Αποδείξαμε πέρσι, ειδικά προς το τέλος της χρονιάς, ότι είχαμε το καλύτερο αεροδυναμικό πακέτο. Προφανώς, με τις υπάρχουσες συνθήκες, έχουμε περιορισμένες πιθανότητες να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο.

Στόχος μας είναι οι νίκες και μπορούμε ακόμη να τις επιτύχουμε. Χρειάζεται να εστιάσουμε και να εργαστούμε πιο στενά με τους οδηγούς μας.

Ένα πολύ δυνατό line-up οδηγών και η συνεργασία των ανθρώπων στις ομάδες μας είναι τα σημαντικά στοιχεία φέτος.

ΠηγήMotorsport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...