Πριν από μόλις μερικές ημέρες, διαβάσαμε την άποψη του Christian Horner σχετικά με το λεγόμενο «party mode» της Mercedes, μια ρύθμιση, δηλαδή, που χρησιμοποιεί η γερμανική ομάδα στο Q3 των κατατακτήριων, η οποία «στύβει» τον κινητήρα για μερικούς γύρους, προκειμένου το μονοθέσιο να επιταχύνει όσο το δυνατόν καλύτερα.

Αυτό δεν είναι κάτι το δραματικό σύμφωνα με τον Sebastian Vettel, αλλά, παρ’ όλα αυτά, ο επί κεφαλής της Red Bull θεωρεί ότι θα πρέπει να καταργηθούν αντίστοιχες ρυθμίσεις. Αντίθετη άποψη έχει ένας εκ των οδηγών του. Όπως δηλώνει ο Max Verstappen, η Mercedes έχει κάνει την καλύτερη δουλειά και θα ήταν εντελώς άδικο αν ξαφνικά απαγορευόταν το «party mode», παρόλο που και ο ίδιος θα το ήθελε στο μονοθέσιό του.

Ειλικρινά, όχι. Επειδή απλώς κάνουν την καλύτερη δουλειά απ’ όλους, γιατί θα έπρεπε να το απαγορεύσουν; Δεν είναι δίκαιο γι’ αυτούς, αλλά είναι ίσως στα χέρια της Formula 1 να αλλάξει ίσως τους κανονισμούς για να συνεχίσεις να αναπτύσσεις τέτοια συστήματα. Σίγουρα δε θα έπρεπε να απαγορευτεί, επειδή είναι πραγματικά καλοί. Είναι άδικο γι’ αυτούς.

Είμαι το ίδιο απογοητευμένος (με τον Horner) και θα πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι για το γεγονός ότι έχουν κάνει την καλύτερη δουλειά από όλους τους άλλους. Αλλιώς, πιστεύω ότι θα έπρεπε να χρησιμοποιούμε τους ίδιους κινητήρες όλοι μας. Αλλά, αυτό είναι κάτι που δεν θέλουν όλοι.

1Αισιόδοξος για το Μπαχρέιν

Ο Ολλανδός παραδέχεται πως οι μεγάλες ευθείες του Μπαχρέιν δεν ταιριάζουν στην RB14, ωστόσο θεωρεί πως η αυξημένη φθορά των ελαστικών σε συνδυασμό με τα χαρακτηριστικά της πίστας όσον αφορά το προσπέρασμα θα δώσουν μια καλή ευκαιρία στην ομάδα του, αρκεί βέβαια να μην υποπέσει σε λάθη που θα κοστίσουν.

Σίγουρα, δεν είναι η καλύτερη πίστα για ‘μάς, αλλά σίγουρα όχι και η χειρότερη, οπότε θα πρέπει να είναι ξανά λίγο-πολύ στο μέσον, όπως και στη Μελβούρνη. Βέβαια, η φθορά των ελαστικών θα πρέπει να είναι μεγαλύτερη, οπότε, αν μπορέσουμε να τα κάνουμε όλα σωστά, μπορεί να είναι ένας ενδιαφέρον αγώνας.

Νομίζω ότι κατά γενική ομολογία είναι η φθορά των ελαστικών και οι περισσότερες ευκαιρίες για προσπέρασμα, αλλά επίσης και οι μεγαλύτερες ζώνες φρεναρίσματος. Μπορείς να κάνεις διαφορετικά πράγματα και η πίστα είναι λίγο πιο φαρδιά, οπότε μπορείς να ακολουθήσεις λίγο διαφορετικές γραμμές για να μείνεις μακριά από τον «βρόμικο» αέρα. Επίσης, πιστεύω ότι το DRS είναι λίγο πιο αποτελεσματικό. Νομίζω πως αυτά αυξάνουν λίγο περισσότερο το ενδιαφέρον.