Κάτι που συζητήθηκε αρκετά έντονα κατά τη διάρκεια του πρώτου Grand Prix ήταν ο χρόνος του Lewis Hamilton στο Q3 των κατατακτήριων, όταν οδηγός και μονοθέσιο καλούνται να δουλέψουν στο μέγιστο δυνατό, για την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης την Κυριακή. Η διαφορά των 664 χιλιοστών από τις Ferrari ήταν αρκετά μεγάλη, έτσι ξεκίνησε μια κουβέντα για το πώς συνέβη αυτό.

Σίγουρα, ο γύρος του Βρετανού ήταν πολύ καθαρός, όμως κάτι το οποίο συνέβαλε σε αυτή τη διαφορά είναι το λεγόμενο «party mode» στον M09. Ο Hamilton το αρνήθηκε, όμως η Mercedes τον διέψευσε κατηγορηματικά, με τον Sebastian Vettel να δηλώνει πως η ειδική αυτή ρύθμιση δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσο μπορεί να πιστεύουν κάποιοι.

Πέρυσι, μάθαμε ότι η Renault δούλευε πάνω σε κάποια αντίστοιχη ρύθμιση, όμως, ακόμα κι αν υπάρχει, σε καμία περίπτωση δεν είναι στο επίπεδο της Mercedes. Αυτό δεν αρέσει στον Christian Horner, με τον επί κεφαλής της Red Bull Racing να ζητά ουσιαστικά κατάργηση των ειδικών αυτών ρυθμίσεων, μέσω του parc ferme, δηλαδή να μην αλλάζουν οι ρυθμίσεις του κινητήρα εν όψει του αγώνα.

Όπως όταν έχεις parc ferme, όταν τα μονοθέσια φεύγουν για τις κατατακτήριες, ίσως οι χαρτογραφήσεις του κινητήρα θα έπρεπε να είναι ίδιες από τη στιγμή που φεύγεις από το γκαράζ μέχρι και το τέλος του Grand Prix. Ο χρόνος του Lewis ήρθε κυρίως από το Q2 στο Q3. Έχουν μια ρύθμιση για τις κατατακτήριες που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν πιο νωρίς στις κατατακτήριες, επειδή γιατί να πιέσεις τον κινητήρα;

Πρέπει να κοιτάξετε τις τελικές ταχύτητες του Σαββάτου, όπου όλοι οι κινητήρες της Renault ήταν μαζί με διαφορετικά επίπεδα κάθετης δύναμης σε κάθε μονοθέσιο. Εκεί είναι που πρέπει να σημειώσουμε πρόοδο. Υπάρχουν κομμάτια που έρχονται. Η Renault δεν αποκαλύπτει όλα όσα συμβαίνουν, όμως σίγουρα είναι κάτι για το οποίο πιέζουμε.