Κάτι που συζητήθηκε αρκετά έντονα κατά τη διάρκεια του πρώτου Grand Prix ήταν ο χρόνος του Lewis Hamilton στο Q3 των κατατακτήριων, όταν οδηγός και μονοθέσιο καλούνται να δουλέψουν στο μέγιστο δυνατό, για την καλύτερη δυνατή θέση εκκίνησης την Κυριακή. Η διαφορά των 664 χιλιοστών από τις Ferrari ήταν αρκετά μεγάλη, έτσι ξεκίνησε μια κουβέντα για το πώς συνέβη αυτό.

Σίγουρα, ο γύρος του Βρετανού ήταν πολύ καθαρός, όμως κάτι το οποίο συνέβαλε σε αυτή τη διαφορά είναι το λεγόμενο «party mode» στον M09. Ο Hamilton το αρνήθηκε, όμως η Mercedes τον διέψευσε κατηγορηματικά, με τον Sebastian Vettel να δηλώνει πως η ειδική αυτή ρύθμιση δεν είναι τόσο αποτελεσματική όσο μπορεί να πιστεύουν κάποιοι.

Πέρυσι, μάθαμε ότι η Renault δούλευε πάνω σε κάποια αντίστοιχη ρύθμιση, όμως, ακόμα κι αν υπάρχει, σε καμία περίπτωση δεν είναι στο επίπεδο της Mercedes. Αυτό δεν αρέσει στον Christian Horner, με τον επί κεφαλής της Red Bull Racing να ζητά ουσιαστικά κατάργηση των ειδικών αυτών ρυθμίσεων, μέσω του parc ferme, δηλαδή να μην αλλάζουν οι ρυθμίσεις του κινητήρα εν όψει του αγώνα.

Όπως όταν έχεις parc ferme, όταν τα μονοθέσια φεύγουν για τις κατατακτήριες, ίσως οι χαρτογραφήσεις του κινητήρα θα έπρεπε να είναι ίδιες από τη στιγμή που φεύγεις από το γκαράζ μέχρι και το τέλος του Grand Prix. Ο χρόνος του Lewis ήρθε κυρίως από το Q2 στο Q3. Έχουν μια ρύθμιση για τις κατατακτήριες που δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσουν πιο νωρίς στις κατατακτήριες, επειδή γιατί να πιέσεις τον κινητήρα;

Πρέπει να κοιτάξετε τις τελικές ταχύτητες του Σαββάτου, όπου όλοι οι κινητήρες της Renault ήταν μαζί με διαφορετικά επίπεδα κάθετης δύναμης σε κάθε μονοθέσιο. Εκεί είναι που πρέπει να σημειώσουμε πρόοδο. Υπάρχουν κομμάτια που έρχονται. Η Renault δεν αποκαλύπτει όλα όσα συμβαίνουν, όμως σίγουρα είναι κάτι για το οποίο πιέζουμε.

  • χοντα επισης ζητησε την μειωσει της δυναμης ολων τον κινητηρων στα δικα της επιπεδα .
    η μακλαρεν ζητησε την αφιαρεσει ορισμενων αεροδυναμικων βοηθηματων απ την ρεντ μπουλ
    η φερραρι ζητησε απο τον χαμιλτον να μην τρεχει στο 100% των δυνατοτητων του αλλα να ακολουθει τον μποττας
    η μερκ ζητησε απο την φερραρι να μην αγορασει αλλη ομαδα γιατι υπαρχουν υποψιες οτι της χρησιμοποιεί σαν κινητά ή ακινητα εμποδια
    η williams ζητησε μερικα εκατομμυρια ακομα
    η FI ζητησε να σταματησουν οι κατηγορίες κατα του ιδρυτή της
    η αλφα ρομεο ζητησε λιγο σεβασμο

    • Giannisk

      Και η Toro Roso ζήτησε να γύρίσει ο χρόνος πίσω, να μην έκλεινε την συμφωνία με την Honda.

    • George Sigalas

      Και η Liberty Media την ΕΡΤ ως επίσημη σχολιαστρια

    • david17

      kala oi sxoliastes tis aparadektoi… fantasou mas kanan kai anapoloume ton takaro….

  • Nerazzuro21

    Πραγματικά έχει κουράσει η γκρίνια της RBR. Αν το party mode το είχε η Renault θα τα έβλεπαν όλα τέλεια όπως τα έβλεπαν και την περίοδο 2010-2013. Ας πάρουν απόφαση ότι δεν γίνεται να κερδίζεις συνέχεια. Όλες οι ομάδες παιρνούν περιόδους ξηρασίας. Κανείς δεν έχει υπογράψει συμβόλαιο με την επιτυχία.

    • Soko

      Εσείς απόλυτο δίκιο ..

  • Mika

    Δεν το λεγα εγω??Θα μετανιωσει την ωρα και τη στιγμη που το ξεστομισε ο Τοτος, και θα προσπαθησει να το γυρισει μετα, πως εκανε πλακα κλπ..Δεν βγαζεις ετσι ευκολα τα ματια σου…
    :p
    Οπως και να εχει, παλι γκρινια απο Red Bull, εχουν συνηθισει σ αυτο, καιρο τωρα….

  • Lefteris2432

    Ρε τι σας εχουμε κανει 5 χρονια ρε..!

    • an0nymouS

      καλά.. χαλάρωσε λίγο.. γιατί απο τότε που μπήκαν οι τουρμπάτοι κινητήρες είστε μπροστά λόγο εμπειρίας στα τούρμπο.. στους ατμοσφαιρικούς έπεφτε φάπα.

    • Lefteris2432

      Ατμοσφαιρα φτιαχνω στην F1 απο το 1995.

    • ξεχνανε τους τιτλους του 1998-1999!

    • an0nymouS

      χαίρω πολύ.. μόνο που εκείνη πάρκαρε συχνά πυκνά..

    • Ahilleas Tsikelis

      Πες μας για την καταργηση χρησης υλικων μεσω ΦΙΑ!που αν δν το ειχατε καταργησει(λογω ανικανότητας να το χρησιμοποιήσετε,δεν θα χατε σταυρωσει πρωταθλημα)

  • Renesis1

    Μα αφού το χαίρονται οι άνθρωποι, γιατί τους το χαλάτε το party?!..

    http://i.imgur.com/ufIAUWZ.gif

  • συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες οι μακλαρεν και η ΦΙ ζητησαν απο την ΧΑΣΣ να τους δανισει το σασι και το αεροδυναμικο πακετο μια και η φερραρι δε τους το δινει …

  • gv

    καλα ειναι βλακας?
    κατα τη διαρκεια του αγωνα δηλαδη ολοι μια χαρτογραφηση χρησιμοποιουν?
    αλλη φορες δε πανε ταπα και αλλες δεν εξοικονομουν?
    με γεια τους με καμαρι τους αν μπορειτε καντε το ιδιο!
    η γκρινια της red bull εκτος απο ασταμάτητη τωρα ειναι και για λαθος λογους..

  • an0nymouS

    εμένα δεν με πειράζει.. ας κάνουν ότι ρυθμίσεις θέλουν.. η μαγκιά εκεί είναι, ας βρουν και οι άλλοι ρυθμίσεις να κάνουν αν μπορούν και θέλουν..

    γι αυτό εχει καταστραφεί η F1.. σε όλα απαγορεύσεις τόσα χρόνια.. έχει δυνατό κινητήρα η μερσεντες καλά κάνει και το εκμεταλλεύεται πλήρως!

  • Yiannis P

    Εγώ ξέρω ότι στο parc ferme μπορείς να κάνεις μικρές αλλαγές που δεν είναι πολύ επεμβατικές στο μονοθέσιο (πτέρυγες και τέτοια δηλαδή). Και αν μετά από λίγο βρει κάτι άλλο που μπορείς να αλλάξεις στο parc ferme και βοηθάει κάποια ομάδα τότε να το βγάλουνε και αυτό; Γελοιότητες…

  • kostas

    Απο το 2014 το εχουν αυτο και αντι να το εχετε ηδη αντιγραψει ζητατε να καταργηθει. Βεβαια οταν απαγορευσαν το blown diffuser κλαιγατε!

  • sotirisb

    Αντε βρε νουμερο οταν κερδιζατε πρωταθληματα με τις σχεδον παρανομες χαρτογραφησεις της Renault που εκαναν τον V8 τετρακυλινδρο για να εχετε “traction control” δε σε ειδα να κανεις παραπονα.