Πριν περίπου δέκα ημέρες, η Kia παρουσίασε στην έκθεση της Νέας Υόρκης το νέο K900, έχοντας μεγάλες βλέψεις για τη πολυτελή ναυαρχίδα της, παρά την εμπορική αποτυχία της προηγούμενης γενιάς. Σε πρόσφατη συνέντευξη του, ο σχεδιαστής προϊόντων για την αγορά των ΗΠΑ, Orth Hedrick, είπε για ποιο λόγο δεν πούλησε η πρώτη γενιά του K900, τονίζοντας:

Βιαστήκαμε να βγάλουμε το αυτοκίνητο. Δεν ήταν πραγματικά προορισμένο για την αγορά των ΗΠΑ, και δεν νομίζω ότι ήταν η καλύτερη προσπάθεια μας.

Η Kia ελπίζει ότι το νέο K900, το οποίο ο Hedrick είπε πως είναι βασικά το ίδιο αυτοκίνητο με το Genesis G90, όχι μόνο έχει καλύτερες επιδόσεις, αλλά είναι συνολικά καλύτερο, λέγοντας:

Όταν το οδηγήσετε, ελπίζουμε ότι θα έχουμε πολύ καλύτερες κριτικές για αυτό το αυτοκίνητο από ό,τι κάναμε στο προηγούμενο αυτοκίνητο, με βάση το πόσο καλό είναι στον δρόμο. Έχει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας. Ο σχεδιαστής είχε περισσότερο χρόνο για να εργαστεί σε αυτό. Τα δυναμικά του χαρακτηριστικά είναι πολύ, πολύ βελτιωμένα σε σχέση με το υπάρχον αυτοκίνητο.

  • και συνεχιζει …
    στο πρωτο ο σχεδιαστης βιαστικε δεν μπορεσε να αντιγραψει καλα την μερσεντες καπου μπερδευτικε πηγε να αντιγραψει και λιγο την φορντ και λιγο την μαζντα …ενω τωρα ειναι ξεκαθαρο ειχε πολυ χρονο και ενταγρεφε μονο την μερκ οποτε το αποτελεσμα ειναι ποιο κοντα σε μερκ και νομιζω ειναι κατι που θα γινει σεβαστο απο τον πελατη …

  • Smartass

    Τουλάχιστον οι σχιστομάτηδες το παραδέχονται.
    Κάτι άλλοι: Ο κόσμος το έχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι!!
    :D

    • 3 πραματακια….
      1ον-τις δηλωσεις δεν τις εκανε κορεατης…με οτι αυτο σημαινει…. ;-)
      2oν-τα αυτονοητα νασου πουν??? αντιθετα εχουν πει πως δεν ειναι ??
      3ον- τα lexus/infiniti δεν το εχουν με το σκεπτικο σου κρυφο καμαρι ..και αλλοι ποσοι που ερχοντ σιγα σιγα???

  • mixalhs7

    Με τοσα πολλα μοντελα λογικο να υπαρξουν και λαθη. Οσο προσπαθουν για το καλυτερο και διατηρουν τη φιλοσοφια του value for money θα χαιρουν της εκτιμησης του αγοραστικου κοινου!

  • SAMURAI-66

    Οσο και να το εχουν βελτιωσει και λογικα δεν πρεπει να υπερβαλουν σε αυτο το σημειο την μοναδικοτητα που απολαμβανει σαν ονομα η genesis δεν μπορει να την φτασει το αντιγραφο της kia γιατι ειναι και θεμα κυρους που απολαμβανει ο πελατης με το σερβις το ονομα την πιθανη μεταπωλητικη αξια και της προσλαμβανουσες παραστασεις στην υψηλη κλαση.
    Ενας οικονομικα ευκαταστατος ο οποιος ειναι ο πελατης που απευθυνονται τα δυο μοντελα συνηθως για λογους που εχουν να κανουν με το φαινεσθαι στην ταξη του με αυτους ουσιαστικα εχει της ιδιες αποψεις για το χρημα και την προβολη του τα λαμβανει υποψη σοβαρα αυτα τα στοιχεια.
    Ισως σαν φθηνοτερο υποκαταστατο να πουλησει και σαφως το αξιζει αλλα πρωτη θεση στην σκεψη αγοραστη που σκοπος του ειναι η premium προτασεις δεν πιστευω να αποκτησει ευκολα.

    • με λιγα λογια παραδεχεσαι οτι οι γερμανικες Premium προτασεις ειναι μονοδρομος για τον υποψηφιο αγοραστη της κατηγοριας???

  • shaoqing14

    Μια αξιολογη Κορεατικη λιμουζινα που δεν της λειπει τιποτα,σε σχεση με κατι σαβουρες πολυτελειας που πλασαρονται ως primium με τιμες που φτανουν στον ουρανο.