Πριν από μερικές μόλις μέρες, ο Lewis Hamilton είχε δηλώσει πως ο κινητήρας της Ferrari έχει παρόμοια δύναμη με αυτόν της Mercedes. Ίσως κάποιοι να το θεώρησαν υπερβολή, αφού κατά γενική ομολογία ο M09 εξακολουθεί να είναι το καλύτερο συνολικά power unit, ωστόσο λέγεται πως ο 062 EVO είναι κατά περίπου 10 ίππους δυνατότερος συγκριτικά με πέρυσι, ένα νούμερο όχι μικρό αν σκεφτούμε ότι βρισκόμαστε στην 5η χρονιά των turbo V6 κινητήρων, αλλά και το γεγονός πως η αξιοπιστία έχει τεράστια σημασία φέτος, συνεπώς οι μηχανικοί θα πρέπει να είναι απίστευτα προσεκτικοί σε κάθε τους κίνηση.

Ο πιλότος της Mercedes αναφέρεται ξανά στο θέμα, αυτή τη φορά εν όψει του Κινεζικού Grand Prix, με την πίστα να έχει μια πολύ μεγάλη πίσω ευθεία. Ο Hamilton ανησυχεί για την την τελική ταχύτητα της Ferrari, λέγοντας πως θα είναι πολύ δύσκολο να κερδίσουν τη Scuderia.

Θα είναι δύσκολο να τους κερδίσουμε. Η ταχύτητά τους στην ευθεία στους προηγούμενους δύο αγώνες ήταν καλύτερη από τη δική μας κι εδώ έχουμε τις μεγαλύτερες ευθείες. Επομένως, περιμένω ότι θα είναι πάρα πολύ γρήγοροι και θα είναι δύσκολο να τους κερδίσουμε.

Είναι ταχύτεροι από εμάς στις ευθείες και το ίδιο γρήγοροι μέσα στις στροφές. Το πρόγραμμα στον κινητήρα τους πραγματικά ήταν ένα μεγάλο βήμα φέτος. Θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα είναι η αξιοπιστία, το ίδιο ισχύει για τη Renault και τον εαυτό μας. Αυτό θα πρέπει να είναι μια καλή πίστα για ‘μάς, όμως πιστεύω ότι θα είναι κλειστή μάχη.

Ο Βρετανός έχει πίστη στις ικανότητες της ομάδας του, αλλά επισημαίνει πως όλοι θα πρέπει να δουλέψουν στο μέγιστο που μπορούν, διότι η μάχη φέτος είναι ακόμα πιο δύσκολη, με την απόσταση από τη Ferrari να είναι πάρα πολύ μικρή.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαστε η καλύτερη ομάδα. Σίγουρα έχουμε δυνατότητες να κερδίσουμε αγώνες και να παλέψουμε γι’ αυτό το πρωτάθλημα. Αλλά, αυτό που είναι σημαντικό για ‘μάς είναι να παραμείνουμε στα πόδια μας. Πρέπει όλοι να δουλεύουμε στο μέγιστο και αυτό είναι ακόμα πιο κρίσιμο φέτος, διότι είμαστε τόσο κοντά.

Η Ferrari πραγματικά αποδίδει καλά και τόσο ο Kimi όσο και ο Sebastian έχουν καλή απόδοση, οπότε πιστεύω ότι είναι μια ακόμα πιο δύσκολη χρονιά απ’ ό,τι πέρυσι. Η Ferrari έχει ένα πολύ γρήγορο μονοθέσιο και υπάρχουν χιλιοστά του δευτερολέπτου μεταξύ μας. Είμαι σίγουρος ότι θα βελτιωθούμε. Δεν είναι σαν κάτι τρομερό, είναι απλώς ότι μπορούμε να βελτιωθούμε και όλα αυτά τα συστατικά θα μας βοηθήσουν να κερδίσουμε αγώνες.

  • Καταρχάς, συμφωνώ με την άποψη του Hamilton ότι, η Mercedes αυτή τη στιγμή είναι η ομάδα με το καλύτερο μονοθέσιο συνολικά.
    Όμως, η ομάδα της Ferrari ακολουθεί κατά πόδας και την RBR να μην έχει καταφέρει ακόμα να δείξει τη δυναμική του μονοθεσίου της, λόγω άτυχων περιστατικών και περίεργων συγκυριών, το οποίο όμως έχει τρομερές δυνατότητες.
    Για την δυναμική των τεσσάρων PU θα έχουμε τα πρώτα δείγματα το Σάββατο στις κατατακτήριες, με την πίστα της Σανγκάη να αποτελεί δυναμόμετρο μέσω των τεράστιων ευθειών που υπάρχουν.
    Για τον συγκεκριμένο αγώνα προβλέπω ότι, η W09 θα βολευτεί καλύτερα σε σχέση με την SF71-H, με την νίκη να είναι μονόδρομος για την γερμανική ομάδα, κυρίως για τους ίδιους τους ανθρώπους στο Brackley και βέβαια για την βαθμολογία τόσο στους κατασκευαστές όσο και στους οδηγούς.
    Πάντως, για τη δυναμική των PU κάτι το οποίο είναι αξιοπρόσεκτο θεωρώ τις τελικές ταχύτητες της ομάδας της Haas, καθώς τα αμερικανικά μονοθέσια έχουν τις υψηλότερες τελικές και αμέσως μετά ακολουθεί η Ferrari.
    Στο συγκεκριμένο αγώνα θεωρώ ως φαβορί τη Mercedes, αλλά η Ferrari έχει το μομέντουμ και αυτό σίγουρα παίζει το ρόλο του.
    Βέβαια, την RBR δεν την ξεγράφω και με δελεάζει το ποντάρισμά της για την Κυριακή…………….

    • georgekaras

      θα βρεξει καθολου?

  • άχου το μωρέ, έκανε βαβά