Από τις χειμερινές δοκιμές στη Βαρκελώνη, η Red Bull έδειχνε πως θα είναι ένας δύσκολος αντίπαλος φέτος. Ο ρυθμός της RB14 ήταν πολύ καλός, όμως στην Αυστραλία και το Μπαχρέιν φάνηκε πως το αυστριακό μονοθέσιο υστερεί έναντι των SF71H και W09, κυρίως στον έναν γύρο. Αυτό ίσως έχει να κάνει με τον κινητήρα της Renault ως έναν βαθμό, με την ανταγωνιστικότητα να αυξάνεται την Κυριακή.

Ο Lewis Hamilton μιλάει αρκετά συχνά για τους αντιπάλους του και κυρίως για τη Ferrari, αφού θεωρεί πως η ιταλική ομάδα είναι η μεγαλύτερη απειλή για τους Γερμανούς, λέγοντας μάλιστα πως ανησυχεί για τη δύναμη του ιταλικού power unit. Τώρα, ο Βρετανός πιστεύει ότι η RB14 δεν είναι στο ίδιο επίπεδο με τα δύο κορυφαία μονοθέσια αυτή τη στιγμή, αν και μπορεί φυσικά να διεκδικήσει νίκες.

Η Red Bull έχει τη δυναμική να κερδίσει αγώνες. Στις δοκιμές, έδειξαν πολύ πιο γρήγοροι απ’ ό,τι στους δύο τελευταίους αγώνες. Μέχρι στιγμής, δεν είναι στο ίδιο επίπεδο της Ferrari ή της Mercedes. Η Ferrari σχεδόν ήταν άψογη κι εμείς δουλεύουμε στο να γίνουμε άψογοι. Δε νομίζω ότι η Ferrari έκανε καλύτερη δουλειά στην Αυστραλία, θα ήταν άδικο να το πούμε, επειδή ήμασταν ταχύτεροι όλο το 3ήμερο, ήταν απλώς ένα πράγμα που τα άλλαξε όλα και κάποιες φορές είσαι τυχερός.

Ήταν ένα τυχαίο σενάριο γι’ αυτούς, αλλά το εκμεταλλεύτηκαν. Στον επόμενο αγώνα, τα κατάφεραν και πάλι, αλλά δεν έκαναν όλη τη δουλειά, ήταν μόνο ένα μονοθέσιο που τερμάτισε. Το καλύτερο αποτέλεσμα είναι το «1-2», και κανείς από εμάς δεν το έχει πετύχει μέχρι στιγμής.

Ο 33χρονος επισημαίνει ότι η Ferrari έχει κάνει λιγότερα λάθη για την ώρα, ενώ η τύχη δεν τον έχει βοηθήσει στα δύο πρώτα Grands Prix, αφού στον προηγούμενο αγώνα ξεκίνησε από την 9η θέση και τερμάτισες τρίτος, 6,5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Sebastian Vettel.

Δεν μπορείς να πεις ότι είναι τέλειοι, ούτε κι εμείς είμαστε, αλλά είναι πολύ κλειστή μάχη μεταξύ μας, και θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς θα τα πάμε από πίστα σε πίστα. Φτάσαμε με το Α πλάνο στην Αυστραλία, αλλά δεν τερματίσαμε με το Α πλάνο.

Στο Μπαχρέιν, είχαμε καλή απόδοση, αλλά βρεθήκαμε κατευθείαν σε θέση κυνηγού με την ποινή που είχα. Η Ferrari ήταν καλύτερη από εμάς σε όλο το 3ήμερο. Το Α πλάνο έχει να κάνει με τα πάντα, και υπάρχουν τόσα πολλά σε αυτό. Είναι σαν ένα τραπέζι με τέσσερα πόδια. Αν ένα πόδι δεν είναι στη θέση του, το τραπέζι θα πέσει.