H Nikola Motor μας συστήθηκε πριν ακριβώς δύο χρόνια, όταν η αμερικάνικη εταιρία από το Salt Lake City έδωσε τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και βλέψεις της για το φορτηγό που σκοπεύει να βγάλει στην αγορά. Ενάμιση χρόνο μετά -τον Νοέμβριο του 2017- η Tesla παρουσίασε το δικό της ηλεκτρικό φορτηγό, το Semi.

Χθες, η πρώτη κατέθεσε αγωγή στην Αριζόνα, καθώς υποστηρίζει ότι η δεύτερη της έκλεψε κάποιες ιδέες, ζητώντας αποζημίωση 2 δις δολαρίων. Η Nikola Motor ισχυρίζεται ότι ο σχεδιασμός του Semi είναι παράνομα εμπνευσμένος από το ηλεκτρικό φορτηγό που αποκάλυψε το 2016, και να πω την αλήθεια δεν έχει πολύ άδικο. Αλλά από την άλλη, πρακτικά όλα τα φορτηγά μοιάζουν μεταξύ τους, ασχέτως την κατασκευάστρια εταιρία.

Η Nikola ισχυρίζεται ότι έστειλε το 2017 μια επιστολή στην εταιρεία του Elon Musk, ζητώντας την αναθεώρηση του σχεδιασμού του παρμπρίζ, της πόρτας μεσαίας εισόδου και του σώματος του Semi. Και αυτό γιατί σύμφωνα με τη Nikola Motor η υποτιθέμενη αντιγραφή του σχεδιασμού του Semi δημιούργησε σύγχυση στην αγορά μεταξύ των δύο φορτηγών και θα προκαλέσει στην δεύτερη να χάσει πιθανές επενδύσεις.

H αμερικάνικη εταιρία έχει ανακοινώσει ότι θα συνεργαστεί με την Bosch, προκειμένου να βγάλει στην αγορά, το 2021, τα φορτηγά της με κυψέλες υδρογόνου. Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν ώστε να κατασκευάσουν τον κινητήρα των Nikola One και Nikola Two, όπως θα ονομαστούν τα δύο φορτηγά, με την Bosch να τοποθετεί σε αυτά το eAxle σύστημά της. Το One έχει ως στόχο να φέρει την επανάσταση στον κλάδο των επαγγελματικών φορτηγών, με τον κινητήρα του να αποδίδει 1.000 άλογα με 2.711 Nm ροπής, και ανάλογα με τα ρεζερβουάρ υδρογόνου και τις μπαταρίες που εφοδιάζεται, έχει αυτονομία από 1.287 έως 1930 χλμ.