H Nikola Motor ξεκίνησε τις δοκιμές του φορτηγού της σε πραγματικές συνθήκες και μας το παρουσιάζει στο παρακάτω video. H αμερικάνικη εταιρία έχει ανακοινώσει ότι θα συνεργαστεί με την Bosch, προκειμένου να βγάλει στην αγορά, το 2021, τα φορτηγά της με κινητήρες υδρογόνου.

Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν ώστε να κατασκευάσουν τον κινητήρα των Nikola One και Nikola Two, όπως θα ονομαστούν τα δύο φορτηγά, με την Bosch να τοποθετεί σε αυτά το eAxle σύστημά της. Το One έχει ως στόχο να φέρει την επανάσταση στον κλάδο των επαγγελματικών φορτηγών, με τον κινητήρα του να αποδίδει 1.000 άλογα με 2.711 Nm ροπής, και ανάλογα με τα ρεζερβουάρ υδρογόνου και τις μπαταρίες που εφοδιάζεται, έχει αυτονομία από 1.287 έως 1930 χλμ.

Η κορυφαία έκδοση του διαθέτει μια 320 kWh μπαταρία ιόντων λιθίου, ενσωματωμένη στο πλαίσιο, η οποία δίνει κίνηση στους ηλεκτροκινητήρες του. Ζυγίζει 907 κιλά λιγότερο από ένα αντίστοιχο φορτηγό με κινητήρα πετρελαίου, με το υδρογονοκίνητο φορτηγό να μπορεί να ανεφοδιαστεί με υδρογόνο σε ένα από τα 364 πρατήρια υδρογόνου που θα ξεκινήσουν να κατασκευάζονται από τον Ιανουάριο του 2018 σε Η.Π.Α και Καναδά.

Η εταιρία για να ξεκινήσει την παραγωγή των φορτηγών, πρέπει πρώτα να κατασκευάσει το εργοστάσιό της, αξίας 1 δισ. δολαρίων. Οι εργασίες ανέγερσής του έχουν ξεκινήσει και όταν αυτό λειτουργεί στο 100% των δυνατοτήτων του, θα είναι σε θέση να κατασκευάζει 50.000 φορτηγά ετησίως. Οι παραδόσεις αναμένεται να ξεκινήσουν πριν τα τέλη της δεκαετίας, με την Nikola Motor να συνεργάζεται με την Fitzgerald προκειμένου να παραδώσει τις πρώτες 5.000 μονάδες μέσα σε εύθετο χρόνο. Σύμφωνα με την Nikola Motor, το σύνολο των προ-παραγγελιών που έχει δεχτεί για το φορτηγό αγγίζουν τα 4 δισ. δολάρια, υπολογίζοντας ολόκληρη την αξία των φορτηγών.

Το Nikola Two, είναι η μικρότερη έκδοση του φορτηγού της (χωρίς κρεβάτι). Η εταιρία θα προσφέρει τα φορτηγά της μέσω προγράμματος leasing. Οι πελάτες θα πληρώνουν ένα τίμημα μεταξύ $5.000 και $7.000 ανά μήνα για ένα διάστημα 72 μηνών, προκειμένου να επωφελούνται απεριόριστα χλμ, δωρεάν υδρογόνο, εγγύηση, τακτική συντήρηση, ενώ θα μπορούν να ανταλλάξουν το φορτηγό τους με ένα νέο, μετά από 72 μήνες ή 1.000.000 μίλια (1,6 εκατ. χλμ) εντελώς δωρεάν.

  • πραγματικα η αυτονομια του σε σχεση με το φορτηγο της TESLA …χαοτικη!!!!
    αλλα να μην μπορεις να το αγορασεις ???? υπο συνθηκες μπορει να συμφερει σε πολλους….αλλα σε αλλους οχι !!!
    υ.γ εχω διαβασει οτι πανε στην ευρωπη να απαγορευσουν τον υπνο μεσα στα φορτγηα !!!! αμα ισχυσει κατι τετοιο…….κριμα η καμπινα θα παει !!! :-P

    • enigma

      Στην Ευρώπη λόγω μεγέθους ούτως ή άλλως δεν θα πουλήσει εκτός και αν βάλει που μικρή καρότσα.

    • δεν πιστευω να εχει θεμα με τον ογκο του !!! ειδικα αν ειναι για διεθνης μεταφορες !!! :-D

    • enigma

      https://troxoikaitir.gr/kanonismoi-fortia-k-oria

      Στην Ελλάδα δύσκολα θα δεις. Τώρα δεν είμαι και ειδικός αλλά είχα ακούσει ότι παίζει θέμα με τα μήκη για αυτό και δύσκολα βλέπεις νταλίκες με την μηχανή μπροστά όπως στην Αμερική.

  • gv

    αχτυπητο!
    προς το παρον τουλαχιστον..