Οδηγός αγώνων ή λογισμικό είναι πιο γρήγορο στην πίστα;

Σχετικά άρθρα

Στην αρχή ο Ryan Tuerck, επαγγελματίας οδηγός αγώνων drift, οδήγησε το DevBot, το πρωτότυπο αυτόνομο αγωνιστικό, στην διαδρομή του ePrix της Ρώμης στο πλαίσιο του τελευταίου αγώνα της Formula E. Αφού έμαθε τα μυστικά του αγωνιστικού, που οδηγούσε για πρώτη φορά, κατάφερε να γράψει χρόνο 1:51.8, χωρίς να είναι απόλυτα ικανοποιημένος με την απόδοση του.

Έπειτα, το Robocar μπήκε στην πίστα -χωρίς να κάθεται κάποιος πίσω από το τιμόνι- ώστε να γράψει με τη σειρά του χρόνο, και όπως θα δεις στο παραπάνω video η διαφορά τους είναι χαοτική. Όπως ξέρεις, το DevBot είναι η πλατφόρμα για τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου, προκειμένου να δημιουργήσουν το καλύτερο λογισμικό, το οποίο θα αλλάξει τους δρόμους του κόσμου, μιας και η Roborace θέλει η τεχνογνωσία των αυτόνομων αγωνιστικών να περάσει στα μοντέλα παραγωγής. Η Roborace παρέχει μια ανοικτή AI πλατφόρμα για τις εταιρίες να αναπτύξουν το δικό τους λογισμικό πρόγραμμα οδήγησης.

Το αγωνιστικό ζυγίζει 975 κιλά, έχει 4,8 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο. Κίνηση παίρνει από 4 ηλεκτροκινητήρες 300 kW ο καθένας, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 540 kW. Κατασκευασμένα από carbon, τα Robocars μπορούν να πιάσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 320 χλμ/ώρα.

Σε ένα κλασσικό αγωνιστικό ο οδηγός μπορεί να μην είναι μεγάλο βάρος, αλλά το cockpit έχει την μερίδα του λέοντος στο θέμα του όγκου που καταλαμβάνει. Απουσία πιλότου, πλέον, αυτόν τον όγκο τον καταλαμβάνουν οι μπαταρίες και το σύστημα ελέγχου. Τα τελευταίο χρησιμοποιεί& το Drive PX2 της Nvidia και λαμβάνει δεδομένα από επιταχυνσιόμετρα, κάμερες, ανιχνευτές υπέρηχων, radar και LIDAR (LIght Detection And Ranging) που λειτουργούν με παλμούς laser, σαν οπτικό sonar, σαν τα radar της τροχαίας, ή μάλλον καλύτερα σαν τα συστήματα τοπογραφίας.

Η Michelin είναι επίσημος συνεργάτης του Roborace, παρέχοντας τα ελαστικά στα αυτόνομα οχήματα, με την Michelin να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να αναπτύξει την επόμενη γενιά των ελαστικών δρόμου, που θα είναι σε θέση να χειρίζονται τις ταχύτητες και την οδική συμπεριφορά των αυτόνομων μοντέλων του μέλλοντος.

Οι αγώνες του πρώτου πρωταθλήματος αυτόνομων αγωνιστικών αυτοκίνητων στην ιστορία θα διεξάγονται παράλληλα με αυτούς της Formula E.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Liberty Media κοντά στην εξαγορά του MotoGP

Η ιδιοκτήτρια εταιρία της Formula 1, η Liberty Media, φέρεται να έχει συμφωνήσει να εξαγοράσει τα εμπορικά δικαιώματα του MotoGP έναντι του ποσού περίπου...

Επεκτείνεται στην Ευρώπη η XPeng

Η XPeng έχει μεγάλες φιλοδοξίες για την αγορά της Ευρώπης, έχοντας ήδη παρουσία στη Νορβηγία, την Ολλανδία, τη Δανία και τη Σουηδία, πουλώντας τα...

H Lola εισέρχεται στη Formula E με τη Yamaha ως τεχνικό συνεργάτη

Η Lola Cars ανακοίνωσε σήμερα ότι επιστρέφει στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό με μια πολυετή τεχνική συνεργασία με την Yamaha, και θα εισέλθει στο παγκόσμιο...

Υπηρεσία της Polestar για πρόσβαση 650.000+ σημείων φόρτισης στην Ευρώπη

Η Polestar και η Plugsurfing εγκαινιάζουν μια νέα δημόσια υπηρεσία φόρτισης στην Ευρώπη που ονομάζεται Polestar Charge. Με περισσότερα από 650.000 συμβατά σημεία φόρτισης...
Autoblog.gr