Το πρωτάθλημα GT1 ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο σχεδόν όλη την δεκαετία του ’90, με την Porsche να συμμετέχει αρχικά (1996 και 1997) με την 993 GT1, για να ακολουθήσει η 996 GT3 για τις χρονιές 1997 και 1998.

Η Porsche 911 GT1 Strassenversion δημιουργήθηκε για να μπορέσει να αγωνιστεί η Porsche στο εν λόγω πρωτάθλημα και με εξαίρεση το εσωτερικό, δεν διαφέρει πολύ από την αγωνιστική “αδερφή” της. Οι βασικές διαφορές, εντοπίζονται στο ελαφρώς αυξημένο ύψος, την κλιμάκωση του κιβωτίου, τα ατσάλινα φρένα που αντικαθιστούσαν τα αγωνιστικά carbon και το ελαφρύ detune που υπέστη ο twin-turbo, επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας που ήταν τοποθετημένος όχι πίσω, όπως στις φυσιολογικές 911, αλλά στο κέντρο του αμαξώματος.

Το 1998, η Porsche κατασκεύασε 21 911 GT1 Evo Strassenversion, και για την κίνηση του αυτοκινήτου φρόντιζε ένας επίπεδος twin-turbo κινητήρας με χωρητικότητα 3,2 λίτρα με απόδοση που έφτανε τα 592 άλογα στις 7.200 σ.α.λ. και 612 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδιδόταν μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου στους πίσω τροχούς.

Για την πέδηση του οχήματος, η Porsche εξόπλισε τις 911 GT1 Evo Strassenversion με αεριζόμενα, carbon δισκόφρενα και τετραπίστονες δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς ενώ το αυτοκίνητο ζύγιζε μόλις 1.150 κιλά. Με 3,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 και τελική της τάξης των 310 χλμ/ώρα, δεν την λες αργή, ούτε με τα σημερινά standards.