Το τελευταίο εξάμηνο έχουμε δει τουλάχιστον δύο φορές την Hyundai να δοκιμάζει ένα μουλάρι ενός κεντρομήχανου αυτοκινήτου στο Nurburgring, με τις αναφορές για την παραγωγή του να είναι εξίσου αρκετές. Φαίνεται, όμως, ότι αυτή η ιδέα έχει ωριμάσει και οι Κορεάτες είναι πολύ κοντά στο να δώσουν το πράσινο φως για την κυκλοφορία του. Αν δεν το έχουν δώσει ήδη.
Σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο του τμήματος υψηλών επιδόσεων και μηχανοκίνητου αθλητισμού της Hyundai, Thomas Schemera, το τμήμα N της Hyundai εργάζεται σε ένα halo μοντέλο που δεν θα βασίζεται σε κάποιο άλλο μοντέλο παραγωγής. Πιο συγκεκριμένα, ο Schemera δήλωσε ότι το λανσάρισμα των i30 N και Veloster N σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης των οχημάτων N, και συνέχεια στη σειρά θα είναι ένα κορυφαίο μοντέλο, λέγοντας:
Μπορώ να σας πω ότι ο Albert Biermann και εγώ, ενδιαφέρομαστε για καυτά πράγματα, και έχω κάποιες ιδέες για τη δημιουργία ενός halo μοντέλου. Να είστε βέβαιοι ότι ετοιμάζουμε κάτι.
H Hyundai μας έχει δείξει τα τελευταία χρόνια διάφορα κεντρομήχανα concepts, με τελευταίο να ήταν το RM16 Concept, που παρουσιάστηκε το καλοκαίρι του 2016 στην έκθεση του Μπουσάν. Είχαν προηγηθεί τα RM14 concept και RM15 concept, με την την τρίτη γενιά του πρωτότυπου να φορούσε έναν 2,0-λιτρο T-GDI turbo τετρακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 300 ίππων στις 6.000 σ.α.λ και 383 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ.
Με το N Division να έχει πάρει σάρκα και οστά, μετά την παρουσίαση των i30 N και Veloster N, η δήλωση του επικεφαλής του τμήματος, Albert Biermann, ότι στην κορεάτικη εταιρία έχει αρκετή ελευθερία να εξελίξει τα προϊόντα που θέλει, δείχνει ότι η Hyundai σκέφτεται σοβαρά την παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου μοντέλου.