Στους δρόμους των γερμανικών Autobahn “πιάστηκε” η νέα Porsche 911. Το αυτοκίνητο, έχοντας εξελικτικό σχεδιασμό, θα είναι η καλύτερη 911 όλων των εποχών, όπως υποστηρίζει η Porsche και σύμφωνα με ότι γνωρίζουμε μέχρι σήμερα, θα προσφέρεται από το μέσο του κύκλου ζωής της και σε δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις.

Η πρώτη έκδοση θα τοποθετηθεί πάνω από την 911 Carrera, έχοντας παρόμοιο υβριδικό σύστημα με αυτό της Cayenne E-Hybrid, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον boxer κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Θα συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο turbo επίπεδου κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων με 310 Nm ροπής. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά 485 άλογα με 761 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 10,8 kWh που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία στο αυτοκίνητο περίπου 65 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα.

Η δυνατότερη έκδοση 911 Turbo S E-Hybrid θα τοποθετηθεί σχεδόν στη κορυφή της γκάμας, δίπλα από την Turbo S, αλλά κάτω από τις GT3 και GT2 εκδόσεις. Η 911 Turbo S E-Hybrid αναμένεται να αποδίδει 700 άλογα. Και τα δύο μοντέλα θα εξοπλίζονται με torque boost 20 δευτερολέπτων, τεχνολογία coasting και on-demand σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα 911 Carrera θα δυναμώσει κατά 30 άλογα και θα αποδίδει 400, ενώ η Carrera S θα φτάσει τα 450 άλογα. Σε ότι αφορά τη νέα 911 Turbo, αυτή αναμένεται να δυναμώσει κατά 40 άλογα, με την κορυφαία Turbo S να παράγει 630 άλογα. Σε ότι αφορά την 911 GT3, φήμες την θέλουν να λέει αντίο στον 4,0-λίτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για χάρη ενός 3,8-λίτρων biturbo απόδοσης 550 ίππων.

Να σημειωθεί πως όλοι οι κινητήρες της νέας 911 θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V απόδοσης 20 ίππων με 70 Nm ροπής, με τους μηχανικούς της Porsche να ετοιμάζουν και ένα νέο 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η νέα 911 θα μοιράζεται τεχνολογίες με το νέο Audi R8, με την 911 να διατηρεί τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.

Η νέα 911 (992) θα έχει αυξημένο πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς. Η επίσημη παρουσίασή της θα γίνει τον Οκτώβριο στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού.

  • gv

    δηλαδη η GT3 θα ειναι απλα μια πιο light GT2!
    απλα τραγικο..

  • a_f_a

    αγάπη μου…