Σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες αναφορές, η επόμενη γενιά της Porsche 911 Turbo S θα αποδίδει 630 άλογα.
Η δύναμη αυτή θα παράγεται από την βελτιωμένη έκδοση του σημερινού 3,8-λίτρων twin-turbo εξακύλινδρο boxer κινητήρα, ο οποίος θα δυναμώσει κατά 50 άλογα σε σχέση με τη τωρινή γενιά της Turbo S.
Η νέα 911 θα μοιράζεται τεχνολογίες με το νέο Audi R8, με την 911 να διατηρεί τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.
Η νέα 911 (992) θα παρουσιαστεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, έχοντας αυξημένο πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.
Κίνηση θα παίρνει από turbo εξακύλινδρους κινητήρες, εκτός από τις κορυφαίες εκδόσεις (GT3, GT3 RS) οι οποίες θα συνεχίσουν να προσφέρονται με ατμοσφαιρικούς κινητήρες, με τις φήμες να θέλουν να προσφέρεται μόνο με αυτόματο κιβώτιο. Επίσης θα υπάρχει και μια plug-in υβριδική έκδοση.