Με την Porsche να έχει επιβεβαιώσει πως θα κατασκευάσει την plug-in υβριδική έκδοση της 911, o Oliver Blume, CEO της γερμανικής εταιρίας, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως πρέπει να την περιμένουμε προς τα μέσα του κύκλου ζωής της νέας γενιάς της 911, κάτι που σημαίνει πως το πιθανότερο είναι να την δούμε στην αγορά το διάστημα μεταξύ 2022/2023.

Η 911 plug-in hybrid θα συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο turbo boxer κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων με 310 Nm ροπής. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά 485 άλογα με 761 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 10,8 kWh που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία στο αυτοκίνητο περίπου 65 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα. Η Porsche θα εξοπλίσει το συγκεκριμένο μοντέλο με torque boost 20 δευτερολέπτων, τεχνολογία coasting και on-demand σύστημα τετρακίνησης.

Η νέα 911 Carrera θα δυναμώσει κατά 30 άλογα και θα αποδίδει 400, ενώ η Carrera S θα φτάσει τα 450 άλογα. Σε ότι αφορά τη νέα 911 Turbo, αυτή αναμένεται να δυναμώσει κατά 40 άλογα, με την κορυφαία Turbo S να παράγει 630 άλογα. Τέλος η 911 GT3 θα πει αντίο στον 4,0-λίτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα για χάρη ενός 3,8-λίτρων biturbo απόδοσης 550 ίππων.

Να σημειωθεί πως όλοι οι κινητήρες της νέας 911 θα διαθέτουν ήπιο υβριδικό σύστημα 48V απόδοσης 20 ίππων με 70 Nm ροπής, με τους μηχανικούς της Porsche να ετοιμάζουν και ένα νέο 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Η νέα 911 θα μοιράζεται τεχνολογίες με το νέο Audi R8, με την 911 να διατηρεί τον κινητήρα στο πίσω μέρος, προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει τα μικρά πίσω καθίσματα, ώστε να διαφέρει από τους αντιπάλους της. Τα δύο αυτοκίνητα θα μοιράζονται την ίδια αρχιτεκτονική στο μπροστά μέρος, αλλά και το ίδιο σύστημα διεύθυνσης, μειώνοντας έτσι το κόστος ανάπτυξης και κατασκευής των δύο μοντέλων.

Η νέα 911 (992) θα παρουσιαστεί μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2018, έχοντας αυξημένο πλάτος, ιδιαίτερα στο μπροστινό μέρος, με την κίνηση να περνά είτε στους πίσω, είτε σε όλους τους τροχούς.

  • zet125

    Rip gt3!!!!

  • mixalhs7

    Sadly, the 992 GT3 is expected to lose its intoxicating naturally aspirated 4.0-liter engine in favor of a twin-turbo 3.8-liter flat six.
    Πολυ αμφιβάλω γι’αυτο.
    Πιο πιθανό βλέπω να μπει ένας μικρός ηλεκτροκιντηρας (πχ μέσα στο pdk) παρά να καταργηθεί ο N/A.
    Ίδωμεν..

  • gv

    μα γιατι ρε παιδια..
    εναν και μονο ατμοσφαιρικο κινητηρα να κρατησουν δηλαδη τι θα παθουν?
    ο μεσος ορος του CO2 θα πεσει δραματικα απο τα ηλεκτρικα και υβριδικα τους,δε θα σωθουν αν σταματησουν τον ατμοσφαιρικο 4λιτρο!
    τι να πω καποια πραγματα ειναι ακατανοητα..