Επτά μήνες μετά τα “βαφτίσια” του νέου -μεγάλου- SUV της ισπανικής εταιρίας, καθώς και διάφορες διαρροές και teasers, έφτασε η ώρα για τα επίσημα αποκαλυπτήρια του Tarraco. Αυτά έγιναν πριν λίγα λεπτά λίγο έξω από την Βαρκελώνη, με το Tarraco να είναι το τρίτο SUV της Seat, και τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας πάνω από τα τα Arona και Ateca.

Το όνομα αυτό είναι το πρώην ρωμαϊκής πόλης, μιας από τις σημαντικότερες της αρχαίας Ισπανίας, η οποία σήμερα είναι η Tarragona. Τα αρχαιολογικά της μνημεία μπήκαν στο κατάλογο των Μνημείων της Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO το 2000.

Με το Tarraco να αποτελεί πρακτικά την δίδυμη έκδοση του Skoda Kodiaq και του VW Tiguan Allspace, το ισπανικό μοντέλο θα προσφέρεται σε 5-θέσια ή 7-θέσια διάταξη. Το μοντέλο σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε στο Martorell της Ισπανίας, ενώ η παραγωγή του θα γίνει στο Wolfsburg της Γερμανίας.

Βασίζεται βασίζεται στην MQB A+ πλατφόρμα του VW Group και είναι το μεγαλύτερο αυτοκίνητο της ισπανικής εταιρίας, όντας και η ναυαρχίδα της, και παρότι η εταιρία δεν έδωσε επίσημα νούμερα, το μήκος του αναμένεται να αγγίζει τα 4.730 χλστ., ενώ το μεταξόνιο του τα 2.791 χλστ., όμοιο με το Kodiaq.

Σχεδιαστικά, το Tarraco μας δείχνει τη νέα εταιρική ταυτότητα που θα υιοθετηθεί και από τα υπόλοιπα -νέα- μοντέλα των Ισπανών. Κύριο χαρακτηριστικό της είναι η νέα εξάγωνη χρωμιωμένη μάσκα, καθώς και τα νέα full-LED φωτιστικά σώματα. Θα μπορείς να επιλέξεις μεταξύ οκτώ χρωμάτων, τα: Dark Camouflage, άσπρο (Oryx White), ασημί (Reflex Silver), μπλε (Atlantic Blue), γκρι (Indium Grey), μπεζ (Beige Titanium), μαύρο (Deep Black), και Uranus Grey.

Στο εσωτερικό διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10,25 ίντσες, ενώ και η κεντρική οθόνη 8 ιντσών προεξέχει και δεν είναι πλήρως ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα. Διαθέτει όλον τον τεχνολογικό εξοπλισμό, όπως το προσαρμοστικό σύστημα απόσβεσης Dynamic Chassis Control (DCC), καθώς και μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Αυτά περιλαμβάνουν στάνταρ το Lane Assist και Front Assist, ενώ το Blind Spot Detection, Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Adaptive Cruise Control, Light Assist, και Emergency Assist είναι προαιρετικά.

Μηχανικά, αρχικά θα κινείται με τέσσερις κινητήρες, με τον 1.500άρη TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων να προσφέρεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στον εμπρός άξονα. Ακολουθεί ο 2,0-λιτρος TSI κινητήρας, απόδοσης 190 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Από πλευράς πετρελαίου, υπάρχει ο 2,0-λιτρος TDI, με απόδοση 150 και 190 ίππων. Ο “μικρός” προσφέρεται είτε 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στον εμπρός άξονα, είτε με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Τέλος, ο “μεγάλος” TDI θα προσφέρεται μόνο με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive.

To Seat Tarraco αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2019 σε δύο επίπεδα εξοπλισμού, το SE και το Xcellence, με τις παραγγελίες του να ανοίγουν από τον ερχόμενο Δεκέμβριο.