Πριν δέκα ημέρες, η Seat παρουσίασε Tarraco, το μεγάλο SUV της, το οποίο τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας πάνω από τα τα Arona και Ateca. Αρχικά είναι διαθέσιμο με τέσσερις κινητήρες, τον 1.500άρη TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων να προσφέρεται με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στον εμπρός άξονα. Ακολουθεί ο 2,0-λιτρος TSI κινητήρας, απόδοσης 190 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Από πλευράς πετρελαίου, υπάρχει ο 2,0-λιτρος TDI, με απόδοση 150 και 190 ίππων. Ο “μικρός” προσφέρεται είτε 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στον εμπρός άξονα, είτε με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive. Τέλος, ο “μεγάλος” TDI θα προσφέρεται μόνο με 7-τάχυτο DGS κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης 4Drive.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης της ισπανικής εταιρίας, Matthias Rabe, το Tarraco θα αποκτήσει και plug-in υβριδική έκδοση, η οποία θα αποτελέσει την FR έκδοση του μοντέλου. Χαρακτηριστικά, σε πρόσφατη συνέντευξη του ο Rabe είπε:

Το Tarraco FR θα έχει να κάνει πιο πολύ με την εμφάνιση, το στυλ και τις βελτιώσεις στο σασί και όχι να έχει περισσότερη δύναμη. Έχουμε βενζινοκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα με 190 άλογα και μετά θα υπάρχει ο 210 ίππων υβριδικός, και όλοι αυτοί έχουν αρκετή απόδοση για μια FR έκδοση. Έτσι, ναι, υπάρχει κάθε λόγος για τον οποίο η FR έκδοση μπορεί να είναι ένα υβριδικό, και σίγουρα θα το κάνουμε αυτό.