Όταν ακούς υβριδικά μοντέλα, το μυαλό σου πηγαίνει αυτομάτως στην Toyota. Και όχι άδικα, καθώς η ιαπωνική εταιρία έχει επενδύσει πολλά χρόνια και ακόμα περισσότερα χρήματα για την εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας και βγαίνει κερδισμένη από αυτό.

Tο 2015, η Toyota είχε ανακοίνωσε το μεγαλεπήβολο σχέδιο της Περιβαλλοντική Πρόκληση 2050. Αυτό -μεταξύ άλλων- ανέφερε ότι το 2020 θέλει να πουλάει 1,5 εκατ. υβριδικά οχήματα ετησίως (μαζί με την Lexus). H Toyota πέτυχε τον στόχο της για τα υβριδικά 3 χρόνια νωρίτερα, και πιο συγκεκριμένα το 2017.

Τις προηγούμενες ημέρες, όμως, η Toyota πέτυχε ένα ακόμα πολύ σημαντικό ορόσημο για την ίδια και όχι μόνο, καθώς κατάφερε γίνει ο πρώτος κατασκευαστής στην Γηραιά Ήπειρο που ξεπέρασε σε πωλήσεις τα δύο εκατομμύρια υβριδικά αυτοκίνητα.

Το 2.000.000ό υβριδικό Toyota που πωλήθηκε στην Ευρώπη ήταν ένα μπλε-μαύρο C-HR. Τυχερή ιδιοκτήτρια του αυτοκινήτου-ορόσημο ήταν η Magdalena Sobolewska-Bereza από την Πολωνία. Ακόμα, η Toyota παρέδωσε στην Sobolewska-Bereza και μία “κάρτα” για δωρεάν προμήθεια καυσίμου για ένα χρόνο.

Οι 2.000.000 πωλήσεις υβριδικών οχημάτων στην Ευρώπη για την Toyota, ήρθαν έπειτα από 18 χρόνια με την εισαγωγή του πρώτου Prius. Πιο συγκεκριμένα, η ιαπωνική εταιρία χρειάστηκε περίπου δέκα χρόνια για να πουλήσει 1 εκατομμύριο υβριδικά παγκοσμίως, με το νούμερο αυτό να μπορεί πλέον να το “πιάσει” σε μόλις οκτώ μήνες.

Συνολικά, η Toyota έχει πουλήσει πάνω από 12.000.000 υβριδικά αυτοκίνητα παγκοσμίως, καθώς κάθε χρόνο παραδίδει περίπου 1,6 εκατ. μονάδες. Πιο εντυπωσιακό νούμερο, όμως, είναι ότι το 2011 μόλις το 10% των πελατών της επέλεγε υβριδικό μοντέλο από την γκάμα της εταιρίας, ενώ σήμερα σχεδόν το 50%.