Στα μέσα του περασμένου μήνα έγινε γνωστή η είδηση πως ένας υπάλληλος της μεγαλύτερης αντιπροσωπείας της Porsche στις ΗΠΑ, “άρπαξε” 2,56 εκατ. δολάρια από παραγγελίες και εξαφανίστηκε.

Τώρα η αντιπροσωπεία δήλωσε πως θα αποζημιώσει πλήρως τους απατημένους πελάτες της. Οι αποζημιώσεις θα καταβληθούν μέχρι τις 12 του μηνός, με ορισμένοι πελάτες να δηλώνουν πως θα ξαναπαραγγείλουν ένα μοντέλο της Porsche από τη συγκεκριμένη κατηγορία.

Σύμφωνα με την καταγγελία, ο υπάλληλος ονόματι Shiraaz Sookralli, εργαζόταν στην Champion Porsche, μια αντιπροσωπεία της γερμανικής εταιρίας στο Pompano Beach της Φλόριντα. Κατείχε την θέση του αντιπροέδρου του τμήματος μάρκετινγκ και κατηγορείται πως έχει κλέψει τα χρήματα τουλάχιστον 24 πελατών της αντιπροσωπείας.

Ο Sookralli έχει εξαφανιστεί από τα τέλη Αυγούστου και η απάτη που είχε στήσει, είχε οδηγήσει τους πελάτες της αντιπροσωπείας που παρήγγειλαν μια Porsche 911 GT3 ή μια 911 GT3 RS να βάλουν τα χρήματα σε μια εταιρία που είχε ιδρύσει ο ίδιος, την Champion Autosport. Ο ίδιος παρέμενε φιλικός με τα “θύματά” του προκειμένου αυτοί να μην καταλάβουν το παραμικρό, ενώ τους είχε δώσει και ψεύτικους αριθμούς παραγωγής για τα μοντέλα που υποτίθεται πως είχε παραγγείλει.

Τελικά η απάτη του ήρθε στο φως, αλλά ο ίδιος αφού πήρε τα 2,56 εκατ. δολάρια (2,2 εκατ. ευρώ) εξαφανίστηκε. Το όνομα του Sookralli είχε εμπλακεί και σε μια παρόμοια υπόθεση το 2016, όταν κάποιος προσπάθησε να αγοράσει δύο 911 R, με την μια να παραδίδεται κανονικά, αλλά η δεύτερη όχι, παρότι ο αγοραστής είχε πληρώσει γι’αυτή.