Ο Klaus Froehlich, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της BMW δήλωσε πως εξακολουθεί να πιστεύεις στους diesel κινητήρες και θα συνεχίσει να τους προσφέρει στα μοντέλα τους μαζί με τους βενζινοκινητήρες, τους υβριδικούς και τους ηλεκτρικούς κινητήρες.

Όπως δήλωσε ο Froehlich στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού, η BMW δεν επηρεάστηκε από το Dieselgate γιατί έχει τους καλύτερους diesel κινητήρες της αγοράς, με τα δεδομένα δοκιμών να δείχνουν πως οι diesel κινητήρες της BMW έχουν τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων σε σχέση με τους άλλους κινητήρες.

Ο Froehlich μίλησε και για τον 3,0-λιτρο quad turbodiesel εξακύλινδρο κινητήρα, για τον οποίο είπε πως το μέλλον του είναι αβέβαιο, λόγω του ότι είναι αρκετά δύσκολο η εταιρία να τον κάνει να πληροί τα πρότυπα του WLTP, αλλά και γιατί το τμήμα της αγοράς που αναζητά δυνατούς diesel κινητήρες είναι πολύ μικρό, συνεπώς η επένδυση χρημάτων και χρόνου σε περαιτέρω εξέλιξη του δεν θα αποτελούσε βιώσιμη λύση.

Η BMW προσφέρει τον 3,0-λιτρο diesel κινητήρα σε εκδόσεις με ένα, με δύο και με τέσσερα turbo, με τον Froehlich να τονίζει πως στο μέλλον θα υπάρχουν μονάχα “ένα ή δύο επίπεδα απόδοσης”.