Η Pininfarina “βάφτισε” Battista το hypercar που ετοιμάζει

Σχετικά άρθρα

Η Automobili Pininfarina επέλεξε το όνομα του ιδρυτή της, Battista Farina, για το PF0, για το νέο ηλεκτρικό hypercar που θα βγάλει στην αγορά και πλέον αυτό θα αναφέρεται ως Pininfarina Battista.

Η Pininfarina υπόσχεται ότι το Battista θα είναι το πιο γρήγορο και το πιο δυνατό αυτοκίνητο που έχει βγει από την Ιταλία, καθώς σύμφωνα με τις μέχρι σήμερα πληροφορίες από την εταιρία αυτό θα είναι σε θέση να κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 12 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα του μοντέλου θα ξεπερνά τα 400 χλμ/ώρα και οι φήμες θέλουν να φορά 4 ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν κοντά στα 2.000 άλογα. Θα είναι τετρακίνητο, θα ζυγίζει λιγότερο από 2.000 κιλά και θα έχει αυτονομία 500 χλμ, με τις μπαταρίες να βρίσκονται τοποθετημένες στο κεντρικό τούνελ.

Όσον αφορά το Battista, αυτό θα κοστίζει 2 εκατ. ευρώ, και θα φορά powertrain (ηλεκτροκινητήρα, μπαταρίες, λογισμικό και άλλο hardware) προερχόμενο από την Rimac, μιας και οι δύο εταιρίες έχουν υπογράψει την σχετική συνεργασία. Η ομάδα διαχείρισης της Automobili Pininfarina ενισχύθηκε από τον Christian Jung που ανέλαβε την θέση του CFO (Chief Technology Officer) και από τον Peter Tutzer που ανέλαβε την θέση του Senior Technical Advisor του PF0. Ο Jung προηγουμένως εργαζόταν στην Faraday Future ως Senior Director for Electrical Engineering and Platform Strategy, ενώ ήταν και μέρος της αρχικής ομάδας ανάπτυξης της Porsche Taycan.

Ο Tutzer εργάστηκε ως επικεφαλής μηχανικός της αγωνιστικής ομάδας της Porsche, πέρασε από την Pagani ως υπεύθυνος ανάπτυξης σασί της Zonda, αλλά και από την Bugatti, όπου συνέβαλε στην ανάπτυξη της Veyron. Στην ομάδα προστέθηκε και ο πρώην πιλότος της Formula 1, Nick Heidfeld, ο οποίος θα εργαστεί ως οδηγός ανάπτυξης, φέρνοντας στην εταιρία την εμπειρία 20 ετών που έχει στους αγώνες ταχύτητας.

Στο εσωτερικό του συναντάμε ψηφιακό πίνακα οργάνων, δύο ψηφιακές οθόνες και μόλις 2 φυσικά κουμπιά, ένα για τον επιλογέα των ταχυτήτων και ένα για την επιλογή του προγράμματος λειτουργίας. Το τιμόνι είναι επενδυμένο με Alcantara και carbon, έχοντας κουμπιά αφής, ενώ υπάρχει ατμοσφαιρικός κρυφός φωτισμός. Η παραγωγή του PF0 θα περιοριστεί σε μόλις 150 μονάδες. Η κατασκευή του θα γίνεται στο Cambiano της Ιταλίας και αναμένεται στους δρόμους το 2020.

Τέλος, η εταιρία ανακοίνωσε πρόσφατα επένδυση ύψους €20 εκατ. για την υποστήριξη του σχεδιασμού, της ανάπτυξης και της παραγωγής του Battista και μιας μελλοντικής γκάμας καινοτόμων πολυτελών ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Παράλληλα με αυτή την ανακοίνωση, η εταιρεία “βαφτίζει” τη μελλοντική της φιλοσοφία σχεδίασης ως ‘PURA’. Το σχέδιο τής είναι να φτιάχνει όμορφα αυτοκίνητα με προηγμένη αεροδυναμική, πρωτοποριακές τεχνικές λύσεις και ακραία επίπεδα ισχύος από ηλεκτροκίνηση

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...
Autoblog.gr