Τον περασμένο Ιανουάριο, η Bugatti έγινε η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκεύασε 8πιστονες τρισδιάστατα εκτυπωμένες δαγκάνες τιτανίου και στο παρακάτω video θα δεις τις εντατικές δοκιμές που έπρεπε να περάσει το σύστημα πέδησης της Chiron για να πάρει τελικά την έγκριση και να τοποθετηθεί -κάποια στιγμή στο μέλλον- σε ένα από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα που πλανήτη.

Σύμφωνα με την γαλλική εταιρία, η εξέλιξη και η κατασκευή τους έγινε από το τμήμα εξέλιξης της μαζί με το γερμανικό ινστιτούτο Laser Zentrum Nord of Hamburg, που αποτελεί παρακλάδι του ερευνητικού οργανισμού Fraunhofer. Οι δαγκάνες είναι κατασκευασμένες από ένα κράμα τιτανίου (Ti6AI4V) με αντοχή εφελκυσμού της τάξης των 1250 Nm ανά τετραγωνικό χιλιοστό – ή αν προτιμάς αντέχει δύναμη 125 κιλά ανά 1 τετραγωνικό χιλιοστό- που χρησιμοποιείται ευρέως στην αεροναυπηγική για την κατασκευή εξαρτημάτων υψηλής τάσης, ενώ επειδή είναι τρισδιάστατα εκτυπωμένες, προσφέρουν μεγαλύτερη αντοχή σε σχέση με αντίστοιχες αλουμινένιες δαγκάνες.

Η δαγκάνα έχει μήκος 41 εκατοστών, πλάτος 21 εκατοστών, ύψος 13,6 εκατοστών και ζυγίζει μόλις 2,9 κιλά, όταν η αντίστοιχη δαγκάνα της Bugatti Chiron που είναι κατασκευασμένη από αλουμίνιο ζυγίζει 4,9 κιλά. Για την κατασκευή κάθε 8πιστονης τρισδιάστατα εκτυπωμένης δαγκάνες τιτανίου απαιτούνται συνολικά 45 ώρες.