Πριν λίγες ημέρες, εμφανίστηκε στην Αυστραλία προς πώληση ένα άσπρο Dodge Challenger SRT Demon, το οποίο συνοδευόταν με μια φωτογραφία του αύξοντα αριθμού αλλά και του αριθμού πλαισίου, όπου αναγράφει το νούμερο #3.300, δηλαδή όσα είχε ανακοινώσει η αμερικάνικη εταιρία ότι θα κατασκευάσει.
Η αντιπροσωπεία αναφέρει ότι είναι το τελευταίο Demon που βγήκε από το εργοστάσιο, και γι’αυτό ζητούσε 450.000 Αυστραλιανά δολάρια (281.855) για να το αποχωριστεί.
Είναι όμως το τελευταίο;
Στις 31 Μαΐου του 2018, η Dodge ανακοίνωσε πως κατασκεύασε το τελευταίο Demon στο εργοστάσιο της στο Brampton Assembly στο Οντάριο του Καναδά, και αυτό ήταν ένα μαύρο με κίτρινες λεπτομέρειες. Σιγά το πράγμα θα σκεφτείς, απλά μπορεί να κάποιος να το έβαψε.
Η απάντηση είναι “ναι” κάποιος το έβαψε, αλλά όχι άσπρο. Και αυτό γιατί στην δημοπρασία του οίκου Barrett-Jackson, που έγινε στις 25 Ιουνίου του 2018, βγήκε στο σφυρί το τελευταίο Demon μαζί με το τελευταίο Viper και πουλήθηκαν μαζί για 1 εκατομμύριο (αμερικάνικα) δολάρια, με όλα τα έσοδα να πάνε στο ίδρυμα United Way. Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο Demon ήταν βαμμένο σε κόκκινο χρώμα.
Είναι σαφές ότι συμβαίνει κάτι παράξενο εδώ. Τελικά ο τελευταίος “Δαίμονας” βάφτηκε δύο φορές; Η απάντηση είναι όχι, μόνο μια φορά. Αυτό ανακοινώνει επίσημα η Dodge, αναφέροντας χαρακτηριστικά:
Το τελευταίο Demon, που βγήκε από τη γραμμή παραγωγής στο Brampton ήταν μαύρο και στη συνέχεια βάφτηκε στο χέρι σε κόκκινο (Viper Red) για την δημοπρασία του Barrett-Jackson, τον περασμένο Ιούνιο. Το VIN για αυτό το όχημα (2C3CDZH97JH103314) δημοσιεύθηκε στην ιστοσελίδα του Barrett-Jackson κατά την δημοπρασία: 2018-DODGE-CHALLENGER-SRT-DEMON, οπότε αυτό το όχημα στην Αυστραλία δεν είναι το τελευταίο αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε.
Έχοντας λύσει το “μυστήριο” του μαύρο και κόκκινου Demon, γεννάτε το ερώτημα για το τι συμβαίνει με το άσπρο Demon της Αυστραλίας, με τον εκπρόσωπο της Dodge να αναφέρει ότι ο αριθμός πλαισίου του άσπρου είναι διαφορετικός με αυτόν του αυτοκινήτου που πουλήθηκε στην δημοπρασία. Δεν ανάφερε, όμως, γιατί αυτό που πωλείται στην Αυστραλία έχει τον τελευταίο αριθμό της παραγωγής, ενώ τελικά δεν είναι αυτό που βγήκε τελευταίο από το εργοστάσιο.
Τι συνήθως συμβαίνει
Ο αριθμός πλαισίου δεν ακολουθεί πάντα μια γραμμική και αύξουσα πορεία, καθώς μπορεί μερικές φορές να περιλαμβάνει και οχήματα πριν από την επίσημη έναρξη της παραγωγής. Δεν ξέρω αν συμβαίνει κάτι κάτω από το τραπέζι και αν η Dodge δεν έβγαλε στην παραγωγή 3.300 αυτοκίνητα, αλλά αν η εταιρία πιστοποιεί ότι το τελευταίο Demon παραγωγής έχει VIN που τελειώνει σε 3314, μήπως υπάρχουν άλλα 13 αυτοκίνητα ανάμεσα σε αυτό και το λευκό;
Σε κάθε περίπτωση, φαίνεται ότι ο έμπορος στην Αυστραλία έχει το Demon με VIN 3300, αλλά δεν είναι το τελευταίο της γραμμής συναρμολόγησης. Αξίζει ακόμα 450.000 δολάρια; Αυτή είναι μια άλλη καλή ερώτηση.