Το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) της Αμερικής (το αντίστοιχο Euro NCAP) δοκίμασε 11 μικρά SUV προκειμένου να διαπιστώσει πόσο ικανοποιητικά λειτουργούν τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος απέναντι σε πεζούς.

Συγκεκριμένα το ινστιτούτο έκανε δοκιμές με έναν ενήλικα πεζό-ανδρείκελο να μπαίνει στη πορεία ενός αυτοκινήτου, ένα παιδί-ανδρείκελο να μπαίνει στη πορεία ενός αυτοκινήτου, την ώρα που βρισκόταν πίσω από δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα, αλλά και ενός ενήλικα πεζού-ανδρείκελου που περπατά στην άκρη του δρόμου, παράλληλα με την πορεία του αυτοκινήτου.

Στην δοκιμή συμμετείχαν τα Toyota RAV4, Volvo XC40, Honda CR-V, Subaru Forester, Chevrolet Equinox, Hyundai Kona, Kia Sportage, Mazda CX-5, Nissan Rogue/X-Trail, Mitsubishi Outlander και BMW X1.

Τα πρώτα τέσσερα απέσπασαν την μέγιστη βαθμολογία “Superior”, ενώ τα Chevrolet Equinox, Hyundai Kona, Kia Sportage, Mazda CX-5 και Nissan Rogue βαθμολογήθηκαν ως “Advanced”, το Mitsubishi Outlander ως “Basic”, ενώ το BMW X1 δεν βαθμολογήθηκε καθόλου, μιας και απέτυχε να φρενάρει όταν ο πεζός περπατούσε στην άκρη του δρόμου, παράλληλα με την πορεία του αυτοκινήτου, ενώ στις άλλες δοκιμές δεν φρενάρισε εγκαίρως, παρασέρνοντας το ανδρείκελο.