Τα SUV είναι η τάση της αγοράς και η Honda δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Το 2018, το CR-V ήταν το έκτο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στο κόσμο (ανεξαρτήτου μάρκας και κατηγορίας), καθώς κατάφερε να περίπου 740.000 αυτοκίνητα σε όλον τον κόσμο. Ακόμα, αποτελεί το best-seller SUV μοντέλο της Honda, όντας παράλληλα το best-seller SUV της κατηγορίας του.

Στην τελευταία του γενιά, το CR-V προσφέρεται τόσο ως υβριδικό, όσο και με τον 1.500άρη VTEC turbo κινητήρα βενζίνης, ενώ εξοπλίζεται με μια σειρά προηγμένων τεχνολογιών. Όλα αυτά με μια φρέσκια και προηγμένη εξωτερική σχεδίαση, χώρους μέχρι και για επτά άτομα, και αθόρυβο εσωτερικό, το οποίο είναι ντυμένο με ανώτερης ποιότητας υλικά.

1Σχεδιασμός

Οι σχεδιαστές του νέου CR-V έλαβαν εντολή να δημιουργήσουν ένα σύγχρονο και δυναμικό SUV που θα είναι και εξαιρετικά λειτουργικό. Η Honda είχε στόχο ένα ποιοτικό και προηγμένο όχημα, με καθαρό και σύγχρονο στυλ χωρίς περιττές γραμμές. Το μοντέλο έχει αυξημένο μεταξόνιο κατά 32 χλστ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, κάτι που μεταφράζεται σε περισσότερο χώρο στο εσωτερικό, ενώ παράλληλα κάνει το SUV πιο μυώδες.

Από τον βασικό εξοπλισμό εξοπλίζεται με LED φωτιστικά σώματα (μπροστά και πίσω), πατάει σε ζάντες από 17″ έως 19″ και μπορεί να παραγγελθεί σε οκτώ εξωτερικά χρώματα, απλό: κόκκινο (Rallye Red), μεταλλικά: ασημί (Lunar Silver), ανθρακί (Modern Steel), μπλε (Cosmic Blue) και κόκκινι (Premium Crystal Red), και ιριδίζουσες: άσπρο (Platinum White), μαύρο (Crystal Black) και καφέ (Premium Agate Brown).

2Αεροδυναμική

Σύμφωνα με την Honda, το νέο CR-V είναι το πιο προηγμένο αεροδυναμικά όχημα στην κατηγορία του, καθώς διαθέτει ενεργή γρίλια (Active Shutter Grille την ονομάζει η Honda), που βελτιώνει την αεροδυναμική του, μειώνει την αεροδυναμική αντίσταση (συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V), και κατ’εξακολούθηση την κατανάλωση βενζίνης. Ακόμα, μειώνει το βουητό από τα πάνελ του αμαξώματος και τις προεξοχές, με το τελευταίο να συμβάλλει επίσης στον περιορισμό της κατανάλωσης αλλά και των θορύβων που εισέρχονται στην καμπίνα.

3Ελαφρύ και άκαμπτο πλαίσιο

Το πλαίσιο είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο από ποτέ, με την πλατφόρμα να χρησιμοποιεί νέα γενιά ατσαλιού υπερυψηλής αντοχής για βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά και αξιοπιστία στις συγκρούσεις. Καινοτόμες τεχνικές συναρμολόγησης βελτιώνουν την ακαμψία και τη διαχείριση των χαρακτηριστικών NVH, με την ανάρτηση να προσφέρει οδηγική άνεση και μία απολαυστική οδηγική εμπειρία. Η ελαφριά και άκαμπτη δομή περιλαμβάνει χαμηλό κέντρο βάρους παρά τη μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος 35 χλστ., με την στρεπτική ακαμψία να έχει βελτιωθεί κατά 25%, ενώ η συνολική αντοχή του αμαξώματος στην κάμψη συγκριτικά με την προηγούμενη γενιά CR-V, έχει αυξηθεί κατά 35%,

Μπροστά, η ανάρτηση με γόνατα McPherson και κάτω βραχίονες προσφέρει υψηλή πλευρική ακαμψία για γραμμική απόκριση και χαμηλή διαμήκη ακαμψία για βελτιστοποιημένη απορρόφηση των κραδασμών. Το σύστημα διεύθυνσης – κρεμαγιέρα με δύο πινιόν και μεταβλητή, ηλεκτρική υποβοήθηση – προσφέρει εξαιρετική πληροφόρηση, με άμεση απόκριση που βελτιώνει τη γραμμικότητα, την ομαλή λειτουργία και την ακρίβεια.

Η μεταφορά κραδασμών στο τιμόνι ελαχιστοποιείται με αύξηση της διαμέτρου της κολόνας του τιμονιού στα 30 mm – 36% μεγαλύτερη από του προηγούμενου CR-V -και με την τοποθέτηση του ελαφρού ηλεκτρικού μοτέρ υποβοήθησης στην κρεμαγιέρα δύο πινιόν αντί της συμβατικής θέσης στην κολόνα του τιμονιού. Οι ελιγμοί με χαμηλή ταχύτητα έχουν βελτιωθεί, με μία 26% μείωση στις στροφές από τέρμα σε τέρμα, στις 2,3 στροφές.

Πίσω, μία νέα ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων προσφέρει αυξημένη γεωμετρική ευστάθεια για προβλέψιμη οδήγηση στις υψηλές ταχύτητες, ανώτερη οδηγική άνεση και πιο γραμμική συμπεριφορά σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του Electric Power Steering (EPS). Μία ισχυρή πίσω αντιστρεπτική δοκός βελτιώνει τις εισόδους στις στροφές και μειώνει τις κλίσεις του αμαξώματος, ενώ μία νέα, πλευστή δομή του υποπλαισίου που εδράζεται σε σαϊλεντμπλόκ βελτιώνει τη μόνωση των θορύβων σε σχέση με το προηγούμενο CR-V.

4Αθόρυβο, πολυτελές εσωτερικό

Στο εσωτερικό του συναντάμε μαλακά πλαστικά, μαύρες γυαλιστερές λεπτομέρειες, ξύλινες και μεταλλικές επενδύσεις, υφασμάτινες και δερμάτινες επενδύσεις με υψηλής ποιότητας φίνο δέρμα σε μαύρο ή ιβουάρ χρώμα. Στο κέντρο του ταμπλό βρίσκεται μια οθόνη αφής, ενώ μια δεύτερη οθόνη 7″ συναντάμε ανάμεσα στους δείκτες θερμοκρασίας ψυκτικού και στάθμης καυσίμου. Η οθόνη αυτή λειτουργεί ως ψηφιακός πίνακας οργάνων, ενώ προβάλει και περιεχόμενο από το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Εν έτει 2019 δεν θα μπορούσε το μοντέλο να μην υποστηρίζει πλήρη ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.

Για πρώτη φορά σε CR-V, η Honda προσφέρει προαιρετική, επταθέσια διάταξη, με άφθονο χώρο για τα πόδια των επιβατών της τρίτης σειράς. Ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει και στην 5θέσια έκδοση ξεκινά από τα 561 λίτρα και μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.694 λίτρα. Η επαθέσια έκδοση προσφέρει 150 λίτρα με την τρίτη σειρά των καθισμάτων στην θέση της, ενώ με την αναδίπλωση της ο χώρος αυξάνεται στα 472 λίτρα. Με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων ο χώρος αποσκευών μπορεί να φτάσει μέχρι και τα 1.509 λίτρα.

Η Honda θέλοντας να κάνει το εσωτερικό του νέου CR-V όσο γίνεται πιο αθόρυβο, τοποθετεί ήχο-απορροφητικά και ηχομονωτικά υλικά, ενώ σε αυτό συμβάλλει και ο σχεδιασμός της πλατφόρμας. Στην ελαχιστοποίηση της παραγωγής θορύβων συντελεί και το Active Noise Cancellation (ANC), που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό.

Το ANC είναι σχεδιασμένο για να μειώνει τους θορύβους χαμηλών συχνοτήτων στην καμπίνα. Χρησιμοποιεί δύο μικρόφωνα που παρακολουθούν τέτοιους θορύβους από τον κινητήρα, και στη συνέχεια δημιουργούν συγχρονισμένα ηχητικά σήματα αντίθετης φάσης για την καταστολή των θορύβων. Το σύστημα λειτουργεί όσο το όχημα βρίσκεται σε λειτουργία, ανεξάρτητα εάν το ηχοσύστημα είναι ενεργοποιημένο ή όχι.

5Δυνατός βενζινοκινητήρας

Το νέο CR-V χρησιμοποιεί τον 1.5 VTEC Turbo βενζινοκινητήρα που έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις ενός αποκλειστικού turbo. Ο κινητήρας εξοπλίζεται με προηγμένες τεχνολογίες που βελτιστοποιούν την ισχύ και την απόδοση, βελτιώνοντας την απόκριση, ενώ παράλληλα μειώνουν την εσωτερική τριβή και το βάρος. Αποδίδει 173 άλογα στις 5.600 σ.α.λ όταν συνεργάζεται με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, και 193 άλογα στις 5.600 σ.α.λ για τα μοντέλα με το CVT κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέγιστη ροπή είναι 220 Nm μεταξύ 1.900 και 5.000 σ.α.λ για το μηχανικό κιβώτιο και 243 Nm μεταξύ 2.000 και 5.000 σ.α.λ για το CVT.

Ο νέος VTEC Turbo προσφέρει από τις κορυφαίες περιβαλλοντικές επιδόσεις στην κατηγορία του. Οι επίσημες τιμές εκπομπών CO2 είναι 166 γρ/χλμ στον κύκλο WLTP (143 γρ/χλμ στον κύκλο NEDC) για το προσθιοκίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 178 γρ/χλμ στον κύκλο WLTP (151 γρ/χλμ στον κύκλο NEDC) για το τετρακίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και 196 γρ/χλμ στον κύκλο WLTP (162 γρ/χλμ στον κύκλο NEDC) για τις εκδόσεις εφοδιασμένες με CVT και διαθέτουν την τετρακίνηση, στάνταρ.

Η κατανάλωση καυσίμου στον μικτό κύκλο WLPT ανέρχεται στα 7,3 λίτρα/100 χλμ (6,3 λίτρα/100 χλμ στον κύκλο NEDC) για το προσθιοκίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, 7,8 λίτρα/100 χλμ (6,6 λίτρα/100 χλμ στον κύκλο NEDC) για το τετρακίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο και τα 8,7 λίτρα/100 χλμ (7,1 λίτρα/100 χλμ στον κύκλο NEDC) για το τετρακίνητο μοντέλο με το CVT.

Η αυξημένη ιπποδύναμη συγκριτικά με το προηγούμενο βενζινοκίνητο CR-V μεταφράζεται σε αυξημένες επιδόσεις και σημαντικά βελτιωμένη απόδοση. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 9,3 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 211 χλμ/ώρα στο προσθιοκίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το τετρακίνητο μοντέλο με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 208 χλμ/ώρα, ενώ το τετρακίνητο CR-V με το CVT κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 10 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 200 χλμ/ώρα.

6Εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης

Οι εκτός δρόμου ικανότητες του CR-V είναι βελτιωμένες λόγω της αυξημένης απόστασης από το έδαφος από το προηγούμενο μοντέλο. Η απόσταση κάτω από το αυτοκίνητο έχει αυξηθεί στα 19,8 εκατοστά για τα προσθιοκίνητα μοντέλα και στα 20,8 εκατοστά για τα AWD μοντέλα. Έτσι επιτυγχάνεται 43 χιλιοστά μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος συγκριτικά με το προηγούμενο CR-V, τόσο στην προσθιοκίνητη, όσο και στην τετρακίνητη έκδοση.

Η τελευταία τεχνολογία τετρακίνησης της Honda, η Real Time AWD with Intelligent Control System είναι ρυθμισμένη ώστε να προσφέρει βέλτιστη απόδοση καυσίμου και οδηγησιμότητα. Αυτή υποστηρίζει τον εμπρός άξονα για ομαλή και αποδοτική οδήγηση, ακόμα και σε καθημερινές συνθήκες, για παράδειγμα κατά την εκκίνηση από στάση.

Το σύστημα τετρακίνησης χρησιμοποιεί έναν πολύδισκο συμπλέκτη που συνδέει έναν άξονα μετάδοσης με το πίσω διαφορικό και ελέγχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ που κινεί μία υδραυλική αντλία. Η ελαφριά και αποδοτική σχεδίαση προσφέρει βέλτιστη ισορροπία επιδόσεων, με αυξημένη ικανότητα και ασφάλεια, σε συνθήκες εντός και εκτός δρόμου, χωρίς να προστίθεται περιττό βάρος στο σύστημα κίνησης.

Όταν δεν είναι απαραίτητη η μεταφορά ροπής στους πίσω τροχούς, όπως όταν το όχημα ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες, ο άξονας μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς αποσυνδέεται για μείωση της μηχανικής αντίστασης.

Η νέα χαρτογράφηση της μονάδας ελέγχου AWD επιτρέπει τη μεταφορά μέχρι του 60% της ροπής στους πίσω τροχούς, όταν χρειάζεται, αλλά και μία συνολική αύξηση της ροπής μέσω του συστήματος – αύξηση 10% στα 550 Nm. Το αποτέλεσμα είναι βελτιωμένες επιδόσεις σε συνθήκες χαμηλής ελκτικής πρόσφυσης και μεγαλύτερη απόκριση και ικανότητα στις αναβάσεις.

Μέσω της νέας χαρτογράφησης το νέο σύστημα AWD προσφέρει επίσης πιο δυναμικές επιδόσεις στις στροφές, feedback από τον αισθητήρα περιστροφής αμαξώματος και τον αισθητήρα διεύθυνσης, πλέον του γραμμικού ελέγχου του ενεργοποιητή.

7Ασφάλεια 5 αστεριών

Το CR-V έχει σχεδιαστεί για να πετυχαίνει κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, έχοντας αποσπάσει 5 αστέρια ασφαλείας στις δοκιμές πρόσκρουσης Euro NCAP. Σύμφωνα με τη φιλοσοφία της Honda “Ασφάλεια για Όλους”, τα ίδια συστήματα παθητικής και ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται σε όλες τις εκδόσεις του CR-V, το οποίο εξοπλίζεται με 6 αερόσακους που προστατεύουν τους επιβάτες σε περίπτωση σύγκρουσης και περιλαμβάνουν τεχνολογίες SRS Airbag και Side Airbag τεχνολογίες.

Η εξαιρετικά ισχυρή και άκαμπτη πλατφόρμα αποτελεί τη βάση για κορυφαίες επιδόσεις στον τομέα της ασφάλειας, με μία φιλοσοφία “All Directions Collision Safety” (Ασφάλεια σε Συγκρούσεις Όλων των Κατευθύνσεων). Η σχεδίαση της πλατφόρμας βασίζεται στην αποκλειστική φιλοσοφία αμαξώματος επόμενης γενιάς ACE (Advanced Compatibility Engineering) της Honda, που χρησιμοποιεί ένα δίκτυο δομικών στοιχείων για πιο ομοιόμορφη κατανομή της ενέργειας κρούσης. Αυτή η δομική σχεδίαση βοηθά στη μείωση των δυνάμεων που μεταφέρονται στον κλωβό των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, προσφέροντας υψηλή αντοχή σε εμπρόσθιες, πλευρικές και οπίσθιες συγκρούσεις.

8Προηγμένα συστήματα ασφαλείας

Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του CR-V συμπληρώνονται από τη σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing που διατίθενται με όλες τις εκδόσεις του CR-V. Το Honda Sensing είναι από τα πιο ολοκληρωμένα σύνολα τεχνολογιών ασφάλειας στην κατηγορία. Χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό πληροφοριών από ραντάρ, κάμερες και προηγμένους αισθητήρες που βοηθούν και προειδοποιούν τον οδηγό σε πιθανά επικίνδυνα σενάρια. Οι τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας Honda Sensing περιλαμβάνουν:

  • Collision Mitigation Braking System: βοηθά στην επιβράδυνση ή και την ακινητοποίηση του αυτοκινήτου εάν το σύστημα διαπιστώσει ότι η σύγκρουση με ένα προπορευόμενο όχημα είναι αναπόφευκτη. Προειδοποιητικό ηχητικό σήμα και, εάν χρειαστεί πίεση πέδησης εφαρμόζεται αυτόματα
  • Forward Collision Warning: ανιχνεύει το δρόμο εμπρός και προειδοποιεί τους οδηγούς για επικείμενη σύγκρουση. Με οπτικές και ακουστικές προειδοποιήσεις παροτρύνει τον οδηγό να κάνει διορθωτικές κινήσεις ώστε να αποφύγει μία σύγκρουση
  • Lane Departure Warning: ανιχνεύει κατά πόσον το αυτοκίνητο τείνει να βγει από τη λωρίδα που κινείται χωρίς να έχουν ενεργοποιηθεί τα φλας, και παροτρύνει τον οδηγό σε διορθωτική κίνηση
  • Road Departure Mitigation: χρησιμοποιεί δεδομένα από την κάμερα που είναι τοποθετημένη στο παρμπρίζ για να διαπιστώσει κατά πόσο το όχημα εκτρέπεται από το δρόμο. Χρησιμοποιεί το Electric Power Steering (EPS) για διακριτικές παρεμβάσεις, που θα κρατήσουν το όχημα στη λωρίδα του, και σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να ενεργοποιήσει το σύστημα πέδησης. Το σύστημα απενεργοποιείται εάν ανιχνεύσει ότι ο οδηγός έχει ανακτήσει τον έλεγχο
  • Lane Keeping Assist System: βοηθά να παραμείνει το όχημα στο κέντρο της τρέχουσας λωρίδας του, ανιχνεύοντας τις σημάνσεις του δρόμου και κάνοντας μικρές διορθώσεις διεύθυνσης για να κρατήσει το αυτοκίνητο εντός των λευκών γραμμών

  • Adaptive Cruise Control: επιτρέπει στον οδηγό να ορίσει μία επιθυμητή ταχύτητα και απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, κάτι που επιτρέπει τη χρήση του cruise control σε συνθήκες με ελαφριά, μεταβλητή ροή κυκλοφορίας
  • Traffic Sign Recognition: ανιχνεύει και αναγνωρίζει αυτόματα τις πινακίδες οδικής κυκλοφορίας και τις εμφανίζει στην οθόνη των οργάνων DII
  • Intelligent Speed Limiter: συνδυάζει το όριο ταχύτητας που έχει ορίσει ο οδηγός με το TSR για να ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητα του οχήματος σύμφωνα με το τελευταίο όριο
  • Intelligent Adaptive Cruise Control: πρωτοποριακή τεχνολογία που πρωτοεμφανίστηκε στο 2015 Honda CR-V, το i-ACC προβλέπει και αντιδρά αυτόματα όταν κάποιο όχημα κάνει ‘σφήνα’ σε αυτοκινητόδρομους πολλών λωρίδων. Χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο και εφαρμόζει έναν αλγόριθμο – βασισμένο σε διεξοδική έρευνα στους Ευρωπαϊκούς δρόμους – για να προβλέπει την πιθανότητα άλλων οχημάτων σε γειτονικές λωρίδες να κάνουν ‘σφήνα’. Με αυτό τον τρόπο, το νέο Civic μπορεί να προσαρμόζει την ταχύτητά του αυτόματα πριν άλλα οχήματα κάνουν σφήνα, για μεγαλύτερη ασφάλεια και άνεση στο ταξίδι.

Άλλες τεχνολογίες ασφάλειας που προσφέρει το νέο CR-V:

  • Blind Spot Information: χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για την αυτόματη ανίχνευση και προειδοποίηση σχετικά με οχήματα που βρίσκονται στο τυφλό σημείο του οδηγού
  • Cross Traffic Monitor: χρησιμοποιεί αισθητήρες στο πίσω πλαϊνό τμήμα του οχήματος για να προειδοποιήσει τον οδηγό για τη διέλευση οχημάτων όταν κινείται με όπισθεν
  • Πίσω κάμερα πολλαπλών γωνιών: προσφέρει στον οδηγό επιλογές για πλήρη ορατότητα και επομένως ξεγνοιασιά όταν κάνει όπισθεν. Μία κανονική ορατότητα 130 μοιρών, μία ευρυγώνια 180 μοιρών και μία πανοραμική απεικόνιση

Επίσης στάνταρ προσφέρεται στο Vehicle Stability Assist (VSA) με έλεγχο πρόσφυσης που αυξάνει τις δυνατότητες ελέγχου κατά τη επιτάχυνση, το φρενάρισμα και το στρίψιμο, αλλά και το Indirect Tyre Pressure Monitoring System (TPMS) – έμμεσο σύστημα ελέγχου της πίεσης των ελαστικών.

9Τιμές

Το CR-V προσφέρεται σε 4 εκδόσεις εξοπλισμού, με την τιμή του να ξεκινά από τις 33.650 ευρώ και να συνοδεύεται από 5 χρόνια εγγύηση και 5 χρόνια οδική βοήθεια. Το μεταλλικό χρώμα δεν χρεώνεται, και αναλυτικά οι τιμές του μοντέλου είναι οι ακόλουθες:

Έκδοση Τιμή προ φόρων (€) Προτεινόμενη λιανική τιμή (€)
CR-V 1.5 βενζίνη MT 2WD Comfort 22.185,9 33.650
CR-V 1.5 βενζίνη MT 2WD Elegance Navi 23.494,8 35.650
CR-V 1.5 βενζίνη MT AWD Elegance Navi 24.411 37.050
CR-V 1.5 βενζίνη CVT AWD Elegance Navi 25.000 38.550
CR-V 1.5 βενζίνη MT AWD Lifestyle Navi 26.663 43.050
CR-V 1.5 βενζίνη CVT AWD Lifestyle Navi 27.959 46.050
CR-V 1.5 βενζίνη MT AWD Executive Navi 28.940,9 46.750
CR-V 1.5 βενζίνη CVT AWD Executive Navi 29.589,4 48.750
CR-V 1.5 βενζίνη MT AWD Elegance Navi 7-Θέσιο 27.155 43.850
CR-V 1.5 βενζίνη CVT AWD Elegance Navi 7-Θέσιο 28.200,5 46.450
CR-V 1.5 βενζίνη MT AWD Lifestyle Navi 7-Θέσιο 29.618,2 47.850
CR-V 1.5 βενζίνη CVT AWD Lifestyle Navi 7-Θέσιο 30.253,6 49.850

Παράλληλα. η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. συνεχίζει το πρόγραμμα Honda Family, με το οποίο, όποιος έχει στην κατοχή του αυτοκίνητο Honda εξασφαλίζει με την αγορά νέου Honda δωρεάν ασφάλεια για ένα χρόνο στον ίδιο καθώς και σε όποιον από τη οικογένειά του θέλει να αγοράσει νέο αυτοκίνητο Honda.