Το Insurance Institute for Highway Safety (IIHS) της Αμερικής (το αντίστοιχο Euro NCAP) δοκίμασε 16 μεσαία σεντάν της αγοράς, προκειμένου να διαπιστώσει πόσο ικανοποιητικά λειτουργούν τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος απέναντι σε πεζούς.
Συγκεκριμένα το ινστιτούτο έκανε δοκιμές με έναν ενήλικα πεζό-ανδρείκελο να μπαίνει στη πορεία ενός αυτοκινήτου, ένα παιδί-ανδρείκελο να μπαίνει στη πορεία ενός αυτοκινήτου, την ώρα που βρισκόταν πίσω από δύο παρκαρισμένα αυτοκίνητα, αλλά και ενός ενήλικα πεζού-ανδρείκελου που περπατά στην άκρη του δρόμου, παράλληλα με την πορεία του αυτοκινήτου.
Στην δοκιμή συμμετείχαν τα Audi A4, BMW 3-Series, Subaru Outback, Mercedes C-Class, Nissan Maxima, Volvo S60, Honda Accord, Lexus ES 350, Mazda 6, Nissan Altima, Tesla Model 3, Toyota Camry, Chevrolet Malibu, Ford Fusion, Hyundai Sonata και Kia Optima.
Όπως βλέπεις στα αποτελέσματα, τα Ford Fusion (Mondeo στην Ελλάδα), Hyundai Sonata και Kia Optima, δεν βαθμολογήθηκαν καθόλου, αφού απέτυχαν να φρενάρουν κατά την διάρκεια των δοκιμών.
Επίσης να σημειωθεί πως οι δοκιμές έγιναν κατά την διάρκεια της ημέρας, ενώ κανένα από τα αυτοκίνητα που συμμετείχαν στη συγκεκριμένη δοκιμή, δεν κατάφερε να ανιχνεύσει έναν ενήλικα πεζό κατά τη διάρκεια της νύχτας.
Στην δοκιμή συμμετείχαν τα Audi A4, BMW 3-Series, Subaru Outback, Mercedes C-Class, Nissan Maxima, Volvo S60, Honda Accord, Lexus ES 350, Mazda 6, Nissan Altima, Tesla Model 3, Toyota Camry, Chevrolet Malibu, Ford Fusion, Hyundai Sonata και Kia Optima.