ΗΠΑ: Εισαγγελική κλήση για την Ford λόγω των προβληματικών αυτόματων κιβωτίων της

Σχετικά άρθρα

Τα προβλήματα που δημιούργησαν τα ελαττωματικά DPS6 Powershift αυτόματα κιβώτια της Ford δεν έχουν τέλος. Η Ford έχει έρθει αντιμέτωπη με μηνύσεις, αγωγές, πρόστιμα και αποζημιώσεις που μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 4 δισ. δολάρια, και εκτός του ότι αναγκάστηκε να ανακοινώνει πως θα επιδιορθώσει δωρεάν τα προβληματικά αυτόματα κιβώτια της, τον περασμένο Αύγουστο έκανε γνωστό πως επεκτείνει την εγγύηση των επηρεαζόμενων μοντέλων της.

Σήμερα μαθαίνουμε πως το Υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ έχει καλέσει σε απολογία την Ford, επειδή η εταιρία γνώριζε για τα προβλήματά των κιβωτίων, προτού τα κυκλοφορήσει στην αγορά. Οι εισαγγελείς έχουν ζητήσει από την Ford να τους παραδώσει όλα τα έγγραφα και e-mails που σχετίζονται με την υπόθεση. Εκπρόσωπος της Ford δήλωσε πως συνεργάζονται με την NHTSA και με τις αρχές για τα θέματα που σχετίζονται με τα DPS6 Powershift αυτόματα κιβώτια.

Να σημειωθεί πως λόγω των προβληματικών κιβωτίων υπήρξαν τουλάχιστον 50 τραυματισμοί, με τους ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων να παραπονιούνται πως αντιμετώπιζαν προβλήματα κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, προβλήματα αξιοπιστίας με αρκετά κιβώτια να σπάνε, προβλήματα επιτάχυνσης, ακούσια επιλογής “νεκράς” όπως και πρόωρη φθορά.

Τα έγγραφα αναφέρουν πως η Ford κάποια στιγμή σκέφτηκε να δημιουργήσει ένα εντελώς νέο, διαφορετικό κιβώτιο, αλλά το σχέδιο αυτό δεν προχώρησε λόγω του υψηλού κόστους, η Ford το υπολόγισε σε περισσότερα από 3 δισ. δολάρια, κόστος που δεν μπορούσε να γίνει απόσβεση από τα Fiesta και Focus που έχουν μικρό περιθώριο κέρδους, αλλά και επειδή η κατανάλωση καυσίμου των μοντέλων θα αυξανόταν.

Επτά πρώην και νυν υπάλληλοι της Ford, δήλωσαν πως η Ford γνώριζε για τα προβληματικά DPS6 PowerShift κιβώτια διπλού συμπλέκτη που τοποθετήθηκαν σε περισσότερα από 2 εκατ. Focus και Fiesta, αλλά δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι, αφού αυτή ήταν η απόφαση της διοίκησης. Σύμφωνα με τους ίδιους, τα DSP6 αυτόματα κιβώτια διπλού συμπλέκτη ήταν φθηνά στη κατασκευή τους, αφού χρησιμοποιούσαν ένα σύστημα ξηρού συμπλέκτη που δεν μπορούσε όμως να κρυώσει το κιβώτιο και έτσι δημιουργούνταν τα παραπάνω προβλήματα. Οι μηχανικοί της Ford, όπως είπαν: “προσπάθησαν κάνουν να λειτουργήσει το κιβώτιο, αλλά δεν μπόρεσαν να παραβιάσουν τους νόμους της φυσικής. Το κιβώτιο ήταν μια μηχανική καταστροφή”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Ford: Η Mustang έγινε 60 ετών και teasάρει την RTR

Την περασμένη Τετάρτη η Ford γιόρτασε τα 60α γενέθλια της Mustang και στο περιθώριο μιας εκδήλωσης που έγινε στο Charlotte της Βόρειας Καρολίνας, η...

Νέα Shelby Super Snake με 830 άλογα και πολύ carbon

Η Shelby American παρουσίασε σήμερα την Super Snake έκδοση της νέας γενιάς της Mustang. Το αυτοκίνητο ξεχωρίζει από την επιθετική του εμφάνιση με νέους...

Η Mustang Mach-E ηλεκτρίζει το stage της Ford στο Golden Hall

Γιορτάζοντας και στην Ελλάδα την επέτειο των 60 χρόνων Ford Mustang, του πιο εμβληματικού σπορ μοντέλου της παγκόσμιας σκηνής, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang...