Για ακόμα μια φορά αποδεικνύεται ότι οι ζωές των ανθρώπων στην Λατινική Αμερική, την Ινδία και την Αφρική έχουν μικρότερη σημασία για τις αυτοκινητοβιομηχανίες απ’ότι στις ανεπτυγμένες χώρες. Τα αυτοκίνητα που προορίζονται στις φτωχότερες αυτές περιοχές του κόσμου δεν έχουν τα ίδια υψηλά στάνταρ ασφάλειας που συναντάμε στα αυτοκίνητα που οδηγούμε στην Ευρώπη και στον υπόλοιπο κόσμο.

Ο Latin NCAP, αντίστοιχος οργανισμός του Euro NCAP -που είναι υπεύθυνος για την ασφάλεια των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στην Λατινική Αμερική- έχει παρουσιάσει αρκετά μοντέλα που πήραν μηδέν αστέρια που μπορείς να τα δεις εδώ, και όπως φαίνεται ο κατάλογος αυτών των αυτοκίνητων δυστυχώς μεγαλώνει.

Πρόσφατα, ο οργανισμός δοκίμασε το νέο Mitsubishi L200, το οποίο προσφέρεται χωρίς κανένα αερόσακο, και όπως θα δεις στο παραπάνω video το μοντέλο βαθμολογήθηκε με μηδέν αστέρια, αφού οι επιβάτες -και κυρίως ο οδηγός- αντιμετωπίζουν υψηλό κίνδυνο τραυματισμού.

Ο Alejandro Furas, γενικός γραμματέας του Latin NCAP, χαρακτήρισε τα αποτελέσματα του L200 ανεπίτρεπτο, προσθέτοντας ότι η προστασία των παιδιών δεν φαίνεται να αποτελεί προτεραιότητα. Για το επίπεδο εξοπλισμού ευθύνονται -κυρίως- οι εισαγωγείς της Mitsubishi στη Λατινική Αμερική, καθώς αυτοί επιλέγουν να εξοπλίζουν το ιαπωνικό pickup χωρίς αερόσακους.

Σύμφωνα με τον Latin NCAP, η Mitsubishi θα αυξήσει το βασικό επίπεδο εξοπλισμού του L200, τοποθετώντας αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, μαζί με προεντατήρες στις ζώνες ασφαλείας. Ωστόσο, το ανανεωμένο μοντέλο θα κυκλοφορήσει από τον Απρίλιο του 2020, με τον Furas να αναφέρει ότι και ακόμα και τότε το L200 αναμένεται να αποσπάσει δύο αστέρια.