Το νέο Megane RS Trophy-R είναι ότι καλύτερο και πιο γρήγορο υπάρχει αυτή τη στιγμή στην αγορά για μπροστοκίνητο hatchback αμάξωμα. Οι τροποποιήσεις, οι βελτιώσεις και οι αναβαθμίσεις που έχει κάνει η RenaultSport στο γαλλικό μοντέλο το καθιστούν μια αρκετά εξεζητημένη κατασκευή, καθώς πρακτικά είναι ένα street-legal αγωνιστικό αυτοκίνητο. Γι’αυτό εξάλλου η τιμολόγηση τους είναι εξωφρενικά υψηλή.

Πως, όμως, μπορεί να σταθεί ο κάτοχος του ρεκόρ ταχύτερου γύρου προσθιοκίνητου αυτοκινήτου στο Nurburgring, απέναντι στην νέα Porsche Cayman GT4 μέσα στην πίστα του Anglesey;

Το Renault Megane RS Trophy-R φορά τον 1.800αρη turbo κινητήρα, απόδοσης 300 άλογα. Με το carbon πακέτο ζυγίζει 130 κιλά λιγότερα σε σχέση με το Megane RS Trophy, φτάνοντας τα 1.306 κιλά (1.320 κιλά χωρίς το πακέτο) και έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τις Akrapovic, Brembo, Bridgestone, Phlins και Sabelt.

Από την άλλη, το γερμανικό sportscar φορά τον ολοκαίνουργιο ατμοσφαιρικό 4,0-λίτρων boxer εξακύλινδρο κινητήρα, απόδοσης 420 ίππων στις 7.600 σ.α.λ με 420 Nm ροπής μεταξύ 5.000 – 6.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας έχει όριο περιστροφής τις 8.000 σ.α.λ και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, με τα 0-100 χλμ/ώρα να έρχονται σε 4,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 304 χλμ/ώρα. Η Porsche αναφέρει πως η νέα 718 Cayman GT4 είναι κατά 10 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την προηγούμενη γενιά στο Nurburgring Nordschleife.