Η δικαστική διαμάχη ανάμεσα στην Mahindra και στην FCA για την γρίλια του Roxor, που έκανε το μοντέλο να μοιάζει με το Jeep Wrangler, είχε ως νικητή την FCA και έτσι η Mahindra παρουσιάζει την ανανεωμένη έκδοση του Roxor.

Αυτή διαθέτει διαφορετική γρίλια, που δεν έχει καμία σχέση με την γρίλια του Wrangler. Το αυτοκίνητο φορά έναν turbodiesel 2,5-λίτρων κινητήρα απόδοσης μόλις 62 ίππων με 195 Nm ροπής που συνδυάζεται είτε με ένα ένα 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, είτε με ένα 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, που στέλνουν την κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Το μοντέλο ξεκινά από τις 16.999 δολάρια στις ΗΠΑ όταν εξοπλίζεται με το χειροκίνητο κιβώτιο και από τις 19.598 δολάρια όταν εξοπλίζεται με το αυτόματο κιβώτιο.

Τo Roxor διαθέτει σώμα από χάλυβα και χαλύβδινο πλαίσιο με την ανάρτηση να αποτελείται από φύλλα σούστας. Δεν μπορεί να κινηθεί νόμιμα στον δρόμο, μιας και είναι ταξινομημένο ως ένα όχημα αναψυχής εκτός δρόμου, έχοντας τελική ταχύτητα 72 χλμ/ώρα (ηλεκτρονικά περιορισμένη) και ελκτική ικανότητα 1.583 κιλών .