Τον Οκτώβριο του 2012, στην έκθεση του Sao Paulo, η Volkswagen παρουσίασε το Taigun concept, το οποίο μετά από αρκετά χρόνια πέρασε στην παραγωγή ως T-Cross.

Σήμερα, όμως, η γερμανική εταιρία ανακοίνωσε ότι το μοντέλο θα κυκλοφορήσει στην Ινδία ως Taigun. Το ντεμπούτο του θα γίνει στην έκθεση Auto Expo στο Νέο Δελχί, που ανοίγει τις πύλες της την Τετάρτη, και η κυκλοφορία του στους δρόμους της Ινδίας έχει οριστεί για τις αρχές του 2021.

Το Taigun για την Ινδία βασίζεται στην MQB A0 IN, η οποία είναι εξελιγμένη ειδικά για την ασιατική αγορά, κάνοντας το μοντέλο πιο προσιτό, καθώς θα κατασκευάζεται τοπικά. Το crossover θα τεθεί απέναντι στα Hyundai Creta, Kia Seltos, Renault Captur κλπ. Αισθητικά, δεν υπάρχει αλλαγές σε σχέση με το T-Cross που κυκλοφορεί στην Ευρώπη, αλλά η μεγάλη διαφορά του Taigun εντοπίζεται στο μεταξόνιο.

Αυτό είναι μακρύτερο, κάνοντας το εσωτερικό πιο ευρύχωρο και πιο άνετο, έτσι ώστε η VW να ικανοποιήσει τις απαιτήσεις των πελατών της στην Ινδία. Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του Taigun αγγίζει τα 4.191 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.641 χλστ., όταν το το T-Cross στην Ευρώπη έχει μήκος 4.108 χλστ. και μεταξόνιο στα 2.551 χλστ.

Μηχανικά, θα είναι διαθέσιμο με τον 1.000άρη TSI κινητήρα, απόδοσης 115 ίππων και μέγιστη ροπή 200 Nm. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ή ενός 7-τάχυτου αυτόματου DSG κιβωτίου. Η VW έχει αποφασίσει να μην προσφέρει κινητήρες ντίζελ στην ινδική αγορά, με το Taigun να αποκτά στο μέλλον έκδοση φυσικού αερίου (CNG), ειδικά για την Ινδία.