Σύμφωνα με τον Matt Harrison, αντιπρόεδρος πωλήσεων της Toyota Ευρώπης, η ιαπωνική εταιρία δεν ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του MR2, αφού το συγκεκριμένο μοντέλο πλέον δεν αποτελεί προτεραιότητά της. Αντ’αυτού έχουν ρίξει όλο το βάρος τους στο νέο GT 86, το οποίο θα μετονομαστεί σε GR 86.
Τα νέα GR 86 και BRZ θα βασίζονται σε μια τροποποιημένη έκδοση της TNGA πλατφόρμα της Toyota, επειδή η SGP πλατφόρμα (Subaru Global Platform) δεν μπορεί να φιλοξενήσει πισωκίνητα μοντέλα.
Σύμφωνα με τον Tetsuya Tada, αρχιμηχανικό της Toyota, το νέο GR86 θα έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από τη νέα Supra, με την TNGA πλατφόρμα να συμβάλει στην εξοικονόμηση βάρους, στη βελτίωση της στρεπτικής ακαμψίας των δύο νέων αυτοκινήτων, τα οποία θα είναι πιο άκαμπτα και θα έχουν χαμηλότερο κέντρο βάρους σε σύγκριση με τα αυτοκίνητα της πρώτης γενιάς.
Κίνηση θα παίρνουν από τον turbo 2,4-λίτρων boxer FA24 κινητήρα της Subaru που σήμερα τον συναντάμε στα Legacy, Outback και Ascent, απόδοσης 260 ίππων με 375 Nm ροπής.
Σύμφωνα με τις αναφορές, το GR HV Sports concept που παρουσιάστηκε το 2017 μας δείχνει κάτι από τα επόμενα GR86 και BRZ. Στο εσωτερικό τους θα συναντάμε καλύτερης ποιότητας υλικά, σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού, όπως επίσης και μεγάλη οθόνη για το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Τα μοντέλα να αναμένεται να παρουσιαστούν εντός της διετίας 2021 – 2022.