Η BMW έδωσε μια σειρά νέων φωτογραφιών του iNext ή αλλιώς του iX, μιας και έτσι θα ονομαστεί κατά πάσα πιθανότητα το μοντέλο παραγωγής, με το μοντέλο να κάνει το διάστημα αυτό δοκιμές εξέλιξης στην έρημο Καλαχάρι της Νοτίου Αφρικής, στο Nurburgring Nordschleife αλλά και στην πίστα δοκιμών της στο Miramas της Γαλλίας.

Το αυτοκίνητο θα προσφέρει αυτονομία έως και 580 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, στον κύκλο WLTP, ενώ θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα της BMW που θα εξοπλίζεται με τη νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων της, οι οποίοι έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ θα ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις, θα προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα θα κοστίζουν λιγότερο.

Η γερμανική εταιρία θα τοποθετήσει στο μοντέλο της αεροδυναμικές ζάντες, αλλά και “έξυπνα” παράθυρα που θα σκουραίνουν αυτόματα, συμβάλλοντας έτσι στη προστασία της ιδιωτικής ζωής, ενώ θα λειτουργούν και με τρόπο ώστε να διατηρείται στα επιθυμητά επίπεδα η εσωτερική θερμοκρασία. Τέτοια τεχνολογία χρησιμοποιείται για χρόνια στις ηλιοροφές των αυτοκινήτων, αλλά πέρυσι η Continental την εξέλιξε και την έκανε κατάλληλη για χρήση και στα πλαϊνά παράθυρα. Την ονομάζει Intelligent Glass Control και χρησιμοποιεί ειδικές μεμβράνες, ενσωματωμένες στο γυαλί, που μπορούν να αλλάξουν τον βαθμό διαφάνειας τους.

Διάβασε επίσης

Με πολυγωνικό τιμόνι το BMW iNext

Η BMW θα συνδυάσει του νέους ηλεκτροκινητήρες της με τη νέα γενιά μπαταριών, έτσι ώστε τα νέα της αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα να προσφέρουν αυτονομία έως και 700 χλμ ανά φόρτιση, ενώ τα plug-in υβριδικά έως και 100 χλμ.

Η BMW έχει κατασκευάσει περίπου 100 πρωτότυπα iX για τις διάφορες δοκιμές ανάπτυξής τους ανά τον κόσμο. Στόχος της BMW είναι η συναρμολόγηση του ηλεκτρικού της μοντέλου να γίνεται στην ίδια γραμμή παραγωγής με τα συμβατικά και PHEV μοντέλα της.

Διάβασε ακόμη

BMW: Κυρτή οθόνη στο iNEXT

Το iX βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα της γερμανικής εταιρίας, η οποία έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, με plug-in υβριδικούς κινητήρες, αλλά και αμιγώς ηλεκτροκίνητα. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει στην αγορά το 2021 και θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing.