Ένα χρόνο μετά την παρουσίαση από την Ford και την Shelby μιας κίτρινης (pearlescent yellow) Cobra στην έκθεση της Νέας Υόρκης το 1962, η Ford χρειάζονταν ένα demo αυτοκίνητο που οι αντιπρόσωποί της θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν για να πουλήσουν το θρυλικό roadster.

Έτσι, το 1963 βγήκε στην παραγωγή μετά από παραγγελία της Ford το συγκεκριμένο Cobra 289, βαμμένο σε μπλε (Guardsman Blue) χρώμα, με μαύρο εσωτερικό. Έχει αριθμό πλαισίου #2195 και είναι ένα από τα τα 580 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 1963 και 1965.

Είναι από το πρώτο έτος παραγωγής με τον 289 κυβικών ιντσών (4.735 κ.εκ) Fairlane V8 κινητήρα, απόδοσης 271 ίππους, ενώ διαθέτει rack-and-pinion σύστημα διεύθυνσης και ισχυρότερη ανάρτηση. O οίκος δημοπρασιών Mecum Auctions θα βγάλει στο σφυρί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με τον small-block κινητήρα να συνδυάζεται με ένα 4-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο. Το αυτοκίνητο πέρασε από τα χέρια διάφορων κατόχων, όπου κατά καιρούς έτρεξε και σε αγώνες. Εν τέλει αποκτήθηκε από έναν συλλέκτη το 1985 και το κράτησε στην οικογένεια του μέχρι το 2019.

Από το 2006 έως το 2018, το αυτοκίνητο υπέστη μια εκτενή περίοδο αποκατάστασης (restoration) και βγήκε προς πώληση στην ίδια δημοπρασία πέρσι, αλλά δεν κατάφερε να βρει αγοραστή.