Η Radical έβγαλε στην αγορά την XX έκδοση του SR3 που διαθέτει νέο τιμόνι αγωνιστικού τύπου που ενσωματώνει τον πίνακα οργάνων, ενώ νέα είναι και η σχεδίαση του ταμπλό.

Επίσης είναι το πρώτο μοντέλο της Radical που έχει τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την AiM Technologies. Αυτή διαθέτει νέο σύστημα διαχείρισης ισχύος και συλλογής δεδομένων, που λόγω των λιγότερων καλωδιώσεων που απαιτεί, ζυγίζει 65% λιγότερο από τη προηγούμενη αρχιτεκτονική. Επίσης το νέο σύστημα μπορεί να επεξεργαστεί τα δεδομένα και τα στοιχεία της τηλεμετρίας πολύ γρηγορότερα.

Προσφέρεται με δύο τετρακύλινδρους κινητήρες, έναν 1.340 κ.εκ απόδοσης 195 ίππων και έναν 1.500 κ.εκ απόδοσης 226 ίππων που συνδυάζονται με 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με paddles το τιμόνι. Με τον 1.340 κ.εκ κινητήρα τα 0-96 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,3 δευτερόλεπτα, ενώ με τον 1.500άρη σε 3,1 δευτερόλεπτα.

Το Radical SR3 XX διαθέτει μπλοκέ διαφορικό της Quaife, αγωνιστική εξάτμιση, LED φωτιστικά σώματα, ζυγίζει μόλις 620 κιλά και είναι σε θέση να παράγει έως 2,3 g στις στροφές.