Η Audi παρουσιάζει το ανανεωμένο Q5 με το μοντέλο να αποκτά νέος προφυλακτήρες, νέα γρίλια, νέες πλαϊνές ποδιές, νέες ζάντες διαστάσεων από 17″ έως 21″, νέους LED προβολείς μπροστά (LED matrix στον πρόσθετο εξοπλισμό) και OLED πίσω που διαθέτουν νέα γραφικά και δυναμικά στοιχεία.

Διαθέσιμα δύο νέα χρώματα, τα District Green και Ultra Blue και στο εσωτερικό συναντάμε το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB 3 με οθόνη αφής 10,1″, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων να είναι διαστάσεων 12,3″. Το MIB 3 υποστηρίζει Apple CarPlay, Android Auto, Audi Connect και Amazon Alexa και υπάρχουν επίσης νέα ξύλινα και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά, νέες δερμάτινες επενδύσεις, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει το ηχοσύστημα Bang & Olufsen 705 watt.

Το μήκος του ανανεωμένου Q5 έχει αυξηθεί κατά 19 χιλιοστά, στα 4,68 μέτρα, με το πλάτος των 1,89 μέτρων και το ύψος των 1,66 μέτρων να παραμένει αμετάβλητο. Το μεταξόνιο ανέρχεται στα 2,82 μέτρα, με τον χώρο αποσκευών να κυμαίνεται μεταξύ 550 και 1,550 λίτρων.

Υπάρχουν βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης, στην ανάρτηση, ενώ από πλευράς συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης συναντάμε το Audi pre sense city που βρίσκεται στον βασικό εξοπλισμό, ενώ διαθέσιμα είναι και τα συστήματα side assist, turn assist, collision avoidance assist, exit warning, lane departure warning, pre sense rear, parking system plus, rear cross traffic assist αλλά και το ενεργό cruise control με traffic jam assist και top view camera.

Μηχανικά το Audi Q5 40 TDI φορά τον ήπιο υβριδικό 2,0-λιτρο TDI κινητήρα απόδοσης 204 ίππων με 400 Nm ροπής που διαθέτει στροφαλοθάλαμο από αλουμίνιο, κάνοντας τον κινητήρα να ζυγίζει 20 κιλά λιγότερο από αυτόν που αντικαθιστά, ενώ από αλουμίνιο είναι και ο στροφαλοφόρος άξονας, ο οποίος ζυγίζει 2,5 κιλά λιγότερο.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο S tronic και σύστημα τετρακίνησης. Σε κανονική λειτουργία, όλη η ισχύς μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς. Εάν η κίνηση σε όλους τους τροχούς είναι απαραίτητη π.χ. σε ολισθηρές συνθήκες ή κατά τη δυναμική οδήγηση, δύο συμπλέκτες συνδέουν τους πίσω τροχούς με το σύστημα μετάδοσης κίνησης σε κλάσματα του δευτερολέπτου

Ο κινητήρας καλύπτει τα πρότυπα εκπομπών Euro 6d-ISC-FCM και EU 6 AP, με τις εκπομπές οξειδίου του αζώτου να είναι σημαντικά μειωμένες χάρη σε ένα νέο σύστημα διπλής δόσης, με διπλή έγχυση AdBlue, με τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς SCR να είναι διαταγμένοι σε σειρά.

Μετά το λανσάρισμα θα ακολουθήσουν δύο επιπλέον εκδόσεις ισχύος του τετρακύλινδρου TDI, ένας V6 TDI και δύο 2,0-λιτροι τετρακύλινδροι TFSI. Διαθέσιμος για το ανανεωμένο Q5 στην ελληνική αγορά θα είναι ακόμα ένας μικρότερος πετρελαιοκινητήρας, με το 35 TDI MHEV να παράγει 163 άλογα.

Επίσης διαθέσιμο θα είναι και το 50 TFSI MHEV, με τον βενζινοκινητήρα να αποδίδει 265 άλογα, ενώ το plug-in hybrid Q5 TFSI e, αναμένεται στις αρχές του 2021, με τον 2,0-λιτρο κινητήρα βενζίνης να αποδίδει συνδυαστικά με τον ηλεκτροκινητήρα 299 άλογα.

Το μοντέλο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Audi στο San Jose Chiapa στο Μεξικό και θα γίνει διαθέσιμο από το φθινόπωρο. Στην στην Ελλάδα αναμένεται προς το τέλος του έτους.