Τέσσερις μήνες μετά την παρουσίαση της 911 Turbo S, η Porsche παρουσιάζει την “απλή” 911 Turbo. Όπως και η S, έτσι και η απλή 911 Turbo ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στους νέους προφυλακτήρες, στις πλαϊνές εισαγωγές αέρα, στις τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων και στην αεροτομή, η οποία παράγει 15% περισσότερη κάθετη αεροδυναμική πίεση.

Το πλάτος της νέας 911 Turbo έχει αυξηθεί κατά 4,5 εκατοστά μπροστά (1,84 μέτρα) και κατά 2 εκατοστά πίσω (1,9 μέτρα) σε σύγκριση με τη προηγούμενη γενιά, ενώ το βάρος της έχει αυξηθεί κατά 50 κιλά. Το μπροστά μετατρόχιο έχει μεγαλώσει κατά 4,2 εκατοστά και το πίσω κατά 1 εκατοστό. Όπως η S, έτσι και αυτή διαθέτει ενεργή αεροδυναμική.

Μηχανικά φορά τον νέο twin-turbo 3,8-λίτρων εξακύλινδρο κινητήρα απόδοσης 580 ίππων με 750 Nm ροπής. Αυτός είναι κατά 40 άλογα και 40 Nm ροπής δυνατότερος από τον κινητήρα της προηγούμενης 911 Turbo και συνδυάζεται με ένα 8-τάχυτο PDK αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που στέλνει τη κίνηση σε όλους τους τροχούς.

Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,8 δευτερόλεπτα, 0,2 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τη προηγούμενη γενιά, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 320 χλμ/ώρα.

Οι μπροστά μονομπούλωνες ζάντες είναι διαστάσεων 21″ με ελαστικά 255/35 και οι πίσω 21″ με ελαστικά 315/30. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της 911 Turbo που διαθέτει ζάντες διαφορετικού μεγέθους ανάμεσα στους δύο άξονες.

Φέρει το σύστημα Porsche Active Suspension Management (PASM), με το PDCC να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό, με τα φρένα να αποτελούνται ατσάλινους μπροστά δίσκους με διάμετρο 408 mm και πάχος 36 mm, με τους πίσω να έχουν διάμετρο 380 mm και πάχος 30 mm. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν και carbon-κεραμικά φρένα με δεκαπίστονες δαγκάνες μπροστά και δίσκους 420 mm.

Στο εσωτερικό διαθέτει GT Sport τιμόνι, νέα γραφικά και νέα διακοσμητικά. Επίσης συναντάμε carbon στοιχεία, ασημένιες λεπτομέρειες, σπορ καθίσματα με 14 ηλεκτρικά ελεγχόμενες ρυθμίσεις, ηχοσύστημα της Bose και οθόνη αφής 10,9″.

Η ενεργή ανάρτηση (στον βασικό εξοπλισμό) συνδυάζεται με σύστημα τετραδιεύθυνσης (και αυτό στον βασικό εξοπλισμό). Στον πρόσθετο εξοπλισμό της 911 Turbo S υπάρχουν διαθέσιμα μια πλειάδα συστημάτων, όπως η σπορ ηλεκτρικά ελεγχόμενη ανάρτηση που μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 1 εκατοστό, τα Sport Package και Lightweight Package, αλλά και μια σπορ εξάτμιση.

Το Lightweight Package μειώνει το βάρος κατά 30 κιλά, διαθέτοντας ελαφρύτερα καθίσματα, λιγότερη ηχομόνωση, ενώ απουσιάζουν τα πίσω καθίσματα. Το Sport Package προσθέτει μαύρες και carbon λεπτομέρειες, αλλά και τα Exclusive Design πίσω φωτιστικά σώματα.

Η τιμή της 911 Turbo Coupe στη Γερμανία ξεκινά από τις 180.811 ευρώ, ενώ η 911 Turbo Cabriolet ξεκινά από τις 194.035 ευρώ. Οι S εκδόσεις κοστίζουν αντίστοιχα 216.396 και 229.962 ευρώ.